دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

روایت محمدحسین لطیفی از حضور جلوی دوربین «پیکسل» + ویدئو

محمدحسین لطیفی در آخرین روزهای تصویربرداری مجموعه «پیکسل» جلوی دوربین رفت.
کد خبر : 138978

به گزارش گروه فرهنگی آنا محمدحسین لطیفی که به‌عنوان مشاور پروژه در سریال «پیکسل» حضور داشت، در آخرین روزهای تصویربرداری فاز اول، جلوی دوربین حاضر شد.


«پیکسل» سریالی معمایی است و داستان خواننده پرطرفداری را روایت‌گر می‌کند که دچار اتفاق‌های هولناکی می‌شود. این مجموعه اولین تجربه تعاملی در ایران است که بیننده‌ها در روند روایت داستان آن مشارکت دارند. جزئیات و کیفیت مشارکت مردم در قصه، طی هفته‌های آینده اعلام خواهد شد؛ سبکی که در دهه 90 میلادی در خارج از ایران وجود داشت و در صورت رضایت بیننده‌ها، فصل‌های بعدی سریال هم ساخته می‌شد. سریال «دوستان» یکی از نمونه‌های موفق مجموعه‌های تعاملی بود که از 1994 تا 2004 ساخته و با استقبال بینندگان مواجه شد.


کامبیز دیرباز و پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی ،سحر قریشی، نرگس محمدی، برزو ارجمند، جواد یحیوی و امید حاجیلی، خواننده پاپ بازیگرانی هستند که تاکنون جلوی دوربین رفته‌اند و قرار است چند بازیگر شناخته شده دیگر هم به این مجموعه اضافه شوند تا سریال برای شبکه نمایش خانگی آماده و پخش شود.
فهرست عوامل اصلی سریال «پیکسل» عبارت است از طراح، نویسنده و تهیه‌کننده: حامد عنقا، کارگردان: محمود معظمی، مشاور کارگردان: محمدحسین لطیفی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی و سحر شهامت، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، مدیران برنامه‌ریزی: فرزاد رحمانی و زینب نصراللهی، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، سرپرست تیم بدلکاری: امیر بدری، مدیر تدارکات: شهرام اسلامی، عکاس: پیام نصیری‌خرم و مدیر تولید: افشین قلی‌پور.


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته