دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1394 - 07:57

سرپرست دانشکده علوم انسانی واحد سمنان منصوب شد

دکتر سید عبدالله حیدریه طی حکمی از سوی دکتر شاهرخ رنجبر بهادری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به عنوان سرپرست دانشکده علوم انسانی این واحد دانشگاهی منصوب شد.
کد خبر : 13896

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در مراسم معارفه حیدریه با تقدیر از عملکرد دکتر مریم آذرنوش رئیس سابق دانشکده علوم انسانی گفت: حضور دکتر حیدریه در این جایگاه، یک فرصت مغتنم برای رشد و پویائی این واحد دانشگاهی است.


دکتر شاهرخ رنجبر بهادری تأثیر حضور حیدریه در گسترش رشته‌های آموزشی، ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی و رضایتمندی را یادآورد شد و گفت: تجربیات ارزنده وی در امور آموزشی ،پژوهشی و دانشجویی، قطعا می‌تواند ضامن خوبی برای اجرای برنامه های در دست اقدام باشد و تدوین و اجرای برنامه های اثرگذار برای تقویت علمی اعضای هیئت علمی و دانشجویان و ارتقاء همه جانبه دانشکده علوم انسانی مورد انتظار است.


وی با تشریح اهمیت جایگاه دانشکده علوم انسانی در این واحد دانشگاهی ابراز امیدواری کرد، برای رشد و گسترش دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به همت و یاری همه کارکنان اعم از هیات علمی و پرسنل، چشم امید بسته‌ایم و اقدامات متعددی در این راه پیش بینی شده است که استفاده از ظرفیت مدیران اجرائی متعهد و توانمند نظیر دکترحیدریه که دارای سوابق مدیریتی و اجرایی ارزشمندی می باشند از جمله این فعالیت‌ها و اقدامات است.


سید عبدالله حیدریه استادیار پایه 16 و عضو هیات علمی تمام وقت گروه مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان است که از سوابق علمی و اجرایی وی می توان معاون پژوهشی واحد فیروزکوه، معاون آموزشی - دانشجویی واحد فیروزکوه و رئیس سازمان مدیریت صنعتی استان سمنان را نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته