دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌و‌گو با آنا

نماینده تبریز در مجلس: از دانشگاه آزاد اسلامی برای راه‌اندازی دانشکده داروسازی در تبریز حمایت می‌کنم

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد برای راه‌اندازی دانشکده دارو‌سازی در شهر تبریز از دانشگاه آزاد اسلامی حمایت می‌کند.
کد خبر : 138944

مهندس شهاب‌الدین بی‌مقدار، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از زمانی که دکتر کریم زارع مدیریتش را به عهده داشت تا امروز یکی از دانشگاه‌های معتبر ایران است و عملکرد خوبی داشته است.»


او به فعالیت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در مرحله گذار است و به سمت توسعه کیفی پیش می‌رود. واحد تبریز نیز در استان بسیار فعال است و در مقایسه با واحدهای دیگر در سطح ایران از کیفیت خوبی برخوردار است.»


بی‌مقدار افزود: «در حال حاضر راه‌اندازی دانشکده‌های پزشکی و دندان‌پزشکی در تبریز کمک زیادی به توسعه تحصیلات در این استان کرده است. ما هم قصد داریم برای راه‌اندازی دانشکده داروسازی به دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان کمک کنیم.»


نماینده تبریز در مجلس گفت: «خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی همه شهرستان‌های کوچک و بزرگ استان آذربایجان شرقی را پوشش داده است. همین موضوع ظرفیت بسیار بزرگی است که اگر در امور اقتصادی از این واحدها حمایت شود در منطقه بسیار اثرگذار خواهند بود.»


او افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی باید گروه اقتصادی قوی داشته باشد تا از امکانات و ظرفیت‌های خوبی که دارد به نحو احسن استفاده کند تا برای خود دانشگاه و در نهایت برای کشور رونق اقتصادی بیاورد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته