دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

عزیزی: قرار نیست همیشه بازنده باشیم/ نیم‌فصل سرمربی خود را انتخاب می‌کنیم

مدیرفنی سیاه‌جامگان گفت: اگر عجولانه تصمیم بگیریم بدون شک نمی‌توانیم استفاده مثبتی از سرمربی خودمان ببریم .
کد خبر : 138924

خداداد عزیزی در واکنش به شکست خانگی سیاه‌جامگان برابر صنعت‌نفت آبادان به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «به نظرم بازیکنان ما خوب بازی کردند و موقعیت‌های بسیار خوبی هم به‌دست آوردند اما در زدن ضربات آخر دقت نداشتند. البته بازیکنان ما نیاز به هماهنگی بیشتری دارند و البته که باید تمرینات بیشتری به خصوص روی گلزنی خود داشته باشند.»


او افزود: «البته نیاز دیگر بچه‌های ما خودباوری بیشتر به خصوص در زدن ضربات آخر است. ما نباید فرصت‌های گلزنی را از دست بدهیم چرا که 3 امتیاز‌های بازی‌ها برای‌مان حیاتی است و از طرفی دیگر این پتانسیل را داریم که مقابل رقیبان نتیجه بگیریم. سعی خواهیم کرد روی دو مقوله چارچوب شناسی و اعتمادبه‌نفس بیشتر کار کنیم تا به نتیجه برسیم.»


مدیرفنی سیاه‌جامگان درباره اینکه تیمش نیاز به سرمربی را حس می‌کند یا نه، گفت: «ما با همین شرایط تا نیم‌فصل جلو می‌رویم. اگر عجولانه تصمیم بگیریم بدون شک نمی‌توانیم استفاده مثبتی از سرمربی خودمان ببریم و احتمال دارد متضرر شویم. باید فردی به تیم اضافه شود که بار فنی تیم را بالاتر ببرد. برای همین بهتر است با برنامه سرمربی خود را انتخاب کنیم.»


او در واکنش به این موضوع که شاید سیاه‌جامگان در 3 بازی آینده تا نیم فصل هم به مشکل بخورد، عنوان کرد: «قرار نیست در همه بازی‌ها توپ‌های ما تبدیل به گل نشود. ما برای هر بازی برنامه داریم و بازیکنان ما هم این توانایی را دارند تا فرصت‌هایی که دارند را تبدیل به گل کنند. تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم تا در بازی‌های آینده را با موفقیت به پایان برسانیم.»


عزیزی در مورد جذب بازیکن در نیم فصل هم بیان داشت: «به طور حتم بازیکنانی به ما اضافه می‌شوند چرا که در تمامی خطوط مخصوصا خطوط هافبک و مهاجم سیاه‌جامگان نیاز به تقویت دارد. سعی خواهیم کرد تا بازیکنان اثرگذاری را جذب کنیم. البته اگر سرمربی تیم هم قبل از بازیکنان در تیم مسئولیت گرفت که نظرات او را در خصوص جذب بازیکنان عملی خواهیم کرد.»


وی در خصوص نیاز نیاز بازیکنان سیاه جامگان به دریافت به‌موقع مطالبات خود نیز تاکید کرد: «تردیدی نیست که بازیکنان تیم ما موقع پول خود را بگیرند تا فکرشان به چیزی جز بالارفتن در جدول رده‌بندی معطوف نشود. مسائل مالی ذهن بازیکنان تیم ما را مشغول می‌کند و من موافق این موضوع نیستم که مطالبات بازیکنان به موقع به دست‌شان نرسد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته