دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت «امین یکم فردا» از امروز

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت امین یکم فردا از امروز شنبه آغاز و به مدت 5 روز ادامه می‌یابد.
کد خبر : 138914

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق از طریق بازار ابزارهای نوین مالی بورس اوراق بهادار تهران پذیره نویسی شده و مبلغ اسمی هر واحد 10 هزار ریال است.


تعداد واحدهای سرمایه گذاری قابل انتشار 100 میلیون واحد، سرمایه گذاری ممتاز پذیره نویسی شده یک میلیون واحد و تعداد 99 میلیون واحد سرمایه گذاری عادی جهت پذیره نویسی در نظر گرفته شده است.


همچنین هدف از تشکیل این صندوق با نماد امین یکم، جمع آوری سرمایه از سرمایه گذاران و اختصاص آنها به خرید انواع اوراق بهادار به منظور کاهش ریسک سرمایه گذاری و بهره گیری از صرفه جویی های ناشی از مقیاس و تأمین منافع برای سرمایه گذاران است.


متولی صندوق شرکت مشاور سرمایه گذاری آرمان آتی و بازارگردان آن نیز تامین سرمایه امین است و موضوع فعالیت صندوق، سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت، سپرده‌ها و گواهی‌های سپرده بانکی در بورس تهران است.


گفتنی است، پس از آغاز فعالیت صندوق، در پایان هر مقطع زمانی که ماهانه و در آخرین روز هر ماه است، در صورتی که ارزش خالص روز واحدهای سرمایه گذاری بیش از قیمت مبنای واحد های سرمایه گذاری باشد، تفاوت بین ارزش خالص روز واحدهای سرمایه گذاری صندوق و قیمت مبنای آن ها محاسبه شده و متناسب با تعداد واحدهای سرمایه گذاری به حساب کسانی که در پایان آن مقطع دارنده واحدهای سرمایه گذاری صندوق محسوب می‌شوند، واریز می شود. پس از این پرداخت، ارزش خالص روز هر واحد سرمایه گذاری معادل قیمت مبنای آن میگردد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته