دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آذر 1395 - 14:30
 معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر خبر داد

اعزام تیم‌های ارزیاب در توفان مازندران/ آخرین آمار امدادرسانی به سیل زدگان

 معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر گفت: تیم های ارزیاب برای بررسی خسارت در توفان در دو شهر نکاء و سواد کوه به این مناطق اعزام شدند.
کد خبر : 138817

شاهین فتحی، معاون عملیات امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد عملیات امداد رسانی در سیل و آب‌گرفتگی در سطح کشور اظهار کرد: از روز گذشته تا کنون 6 استان آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، خوزستان، کردستان و لرستان دچار سیل و آب‌گرفتگی شدند که نیروهای عملیاتی هلال احمر به هموطنان در 7 شهر و روستا امداد رسانی کردند به طوری که امداد رسانی به 51 هموطن درگیر در سیل، تخلیه آب از 11 منزل مسکونی از سوی 16 تیم امدادی شامل 69 نفر با استفاده از 7 دستگاه موتور پمپ و لجن کش صورت گرفت.


وی افزود: همچنین بر اثر برف و کولاک 5 استان آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، چهارمحال و گلستان با مشکلاتی مواجه شدند که در همین زمان امداد رسانی در 6 محور و به 255 هموطن صورت گرفت به طوری که 96 دستگاه خودرو به کمک 7 تیم امدادی شامل 21 نفر از برف و کولاک رهاسازی شدند.


معاون عملیات امداد و نجات یادآور شد: همچنین توفان امروز 2 شهرستان نکا و سواد کوه در استان مازندران را درگیر کرد که هم اکنون 3 تیم امدادی و عملیاتی در حال بررسی و ارزیابی 6 شهر و روستا هستند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته