دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

عنایتی: تازه به فوتبال نیامده‌ام/ داور نتوانست بازی را مدیریت کند

مهاجم صبای‌قم گفت:داور در اخراج دیوسالار هم اشتباه کرد و با 9 نفره کردن تیم ما عملا اجازه نداد تا بازی‌مان را انجام دهیم.
کد خبر : 138778

رضا عنایتی در خصوص اتفاقات بازی دیروز صبای قم و استقلال به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «دیروز، روز تیم ما نبود و جریان بازی به گونه‌ای جلو رفت که استقلال توانست برنده از زمین خارج شود. بازی شرایط خوبی داشت و ما می‌توانستیم بازنده نباشیم اما موقعیت‌های بازیکنان صبا یگی بعد از دیگری از دست رفت تا استقلال برنده شود.»


او در مورد اینکه نظرش در مورد داور مسابقه و اخراج خودش چیست، بیان کرد: «متاسفانه داوران در این فصل اشتباهات عجیبی در بازی‌های تیم ما داشتند و داور دیروز هم ادامه دهنده همان اشتباهات بود. من دو کارت زرد گرفتم که شاید داوران دیگر آن را به من نمی‌دادند ولی داور خیلی سختگیرانه عمل کرد و نتوانست بازی را مدیریت کند. داور در اخراج دیوسالار هم اشتباه کرد و با 9 نفره کردن تیم ما عملا اجازه نداد تا بازی‌مان را انجام دهیم. من برای تمامی داوران احترام قائلم اما این فصل تیم ما چندین بار از داوری ضربه خورده و امیدوارم کمیته داوران نظارت بیشتری روی عملکرد داوران خود داشته باشد.»


مهاجم صبای‌قم درباره صحبت‌هایی که علیه او در خصوص اخراجش مقابل استقلال می‌شود، گفت: «من تازه به فوتبال نیامده‌ام که بخواهم اسیر هیجانات کاذب شوم. یک عمر با شرافت زندگی کردم و اصول فوتبال حرفه‌ای را به خوبی می‌دانم. بازیکن صبای‌قم هستم و با همه وجودم در خدمت تیمم خواهم بود. فرقی نمی‌کند برابر کدام تیم بازی داریم. همه تلاشم را برای پیروزی تیمم خواهم کرد. عده‌ای دوست دارند جنجال‌سازی کنند اما به جایی نمی‌رسند چرا که کارنامه رضا عنایتی همیشه بر مبنای اصول جوانمردانه بوده است.»


او درباره درگیری مربیان استقلال و صبای‌قم در اواخر مسابقه گفت: «من روی سکوها بودم و دقیقا نمی‌دانم چرا و به چه علت این اتفاق رخ داد. ولی معتقدم که داور بازی آنچنان که باید و شاید نتوانست بازی را کنترل کند و این موضوع با توجه به حساسیت بازی در ایجاد درگیری بی‌تاثیر نبوده است. امیدوارم که بعد از این شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و کمیته داوران هم از کسانی برای قضاوت دیدارهای لیگ استفاده کند که بتوانند با کمترین اشتباه ممکن در بازی‌ها سژداوری کنند.»


عنایتی در واکنش به این مسئله که صبای قم با ادامه این روند جزو مدعیان اصلی سقوط خواهد بود، تصریح کرد: «قرار نیست همیشه توپ‌های ما گل نشود و بالاخره بازی‌هایی را خواهیم داشت که ثمره تلاش‌مان را ببینیم. صبا بازیکنان خوبی دارد و در ادامه لیگ می‌توانیم با کسب امتیازات لازم از پایین جدول جدا شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته