دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1395 - 13:18
سرپرست تیم ملی والیبال در گفت وگو با آنا

نرخ «آناستازی» ماهی 20 هزار یورو است/«مندز» شانسی برای هدایت تیم ملی ندارد/سرمربی جدید تکلیف «سیچلو» را مشخص می‌کند

امیر خوش خبر گفت: مربیانی مانند «آناستازی» در حال حاضر بین 15 تا 20 هزار یورو در ماه حقوق می‌گیرند و در صورت بستن قرارداد چانه‌زنی‌هایی صورت می‌گیرد تا فدراسیون بتواند تخفیفی را برای خودش لحاظ کند.
کد خبر : 138652

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مسئولین فدراسیون والیبال بعد از قطع همکاری با لوزانو، گزینه هایی را برای هدایت تیم ملی والیبال درنظر گرفته‌اند که «آناستازی»، «استویچف» و «مندز» سه گزینه نهایی نشستن روی صندلی مربیگری تیم ملی والیبال هستند. مسئولین فدراسیون در حال مذاکره با این نفرات هستند تا در نهایت با موافقت یکی از آنها تکلیف سرمربی تیم ملی برای چهار سال آینده مشخص شود.


امیر خوش خبر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد مطرح شدن نام مربیان بزرگ والیبال دنیا برای نشستن روی صندلی تیم ملی گفت: «با توجه به رنکینگ و جایگاه والیبال ایران در دنیا، فدراسیون همیشه برای مشخص کردن سرمربی تیم ملی با مربیان بزرگ دنیا مذاکره کرده است. این مذاکرات هم بازی کردن با اسامی و یا فرمالیته نیست. وقتی نگاهی هم که به گذشته داریم متوجه می‌شویم در که در دوره‌های قبل انتخاب سرمربی تیم ملی هم با مربیان تراز اول دنیا مذاکراتی صورت گرفت.»


وی ادامه داد: «فدراسیون والیبال الان برای بار دوم است که با «آناستازی» وارد مذاکره می‌شود و در دوره‌های قبل هم با مربیان مطرح دنیا مذاکراتی صورت گرفت و همچنین بزرگان مربیگری دنیا مانند «ولاسکو» و «لوزانو» را هم به ایران آوردیم.»


سرپرست تیم ملی در خصوص جزییات آخرین مذاکرات با گزینه‌های مطرح شده هدایت تیم ملی بیان کرد: «فدراسیون در حال حاضر با هر سه گزینه مذاکراتی را انجام داد. «مندز» اعلام کرد که در صورتی هدایت تیم ملی را بر عهده می‌گیرد که با بتواند تیم باشگاهی خودش را هم کار کند که این مساله با مخالفت فدراسیون روبرو شد و تقریبا می شود گفت که مندز شانسی برای مربیگری تیم ملی ندارد.»


وی افزود: ««آناستازی» و «استویچف» هم در حال حاضر از فدراسیون وقت خواستند تا بتوانند جواب دهند. استویچف حدود 10 روز دیگر نظر نهایی خودش را اعلام می‌کند و به احتمال زیاد هم مسئولین فدراسیون یک ملاقات حضوری با آناستازی برای انجام صحبت‌هایی نهایی خواهند داشت.»


خوش خبر در خصوص مبلغ قرارداد مربیان تراز اول دنیا اظهار داشت: «نرخ مربیان والیبال دنیا مشخص است و قطعا فدراسیون هم به پرداخت حقوق این مربیان توجه می‌کند. مربیانی مانند «آناستازی» در حال حاضر بین 15 تا 20 هزار یورو در ماه حقوق می‌گیرند و در صورت بستن قرارداد چانه‌زنی‌هایی صورت می‌گیرد تا فدراسیون بتواند تخفیفی را برای خودش لحاظ کند.»


سرپرست تیم ملی در رابطه با وضعیت «سیچلو» در تیم ملی گفت: «سیچلو زمانی که با فدراسیون قرارداد بست در برگه قراردادش ذکر شد که به عنوان دستیار و یا کمک مربی با تیم ملی کار می‌کند. در حال حاضر هم اگر کادر جدیدی به تیم ملی اضافه شود و اگر قبول نکرد که سیچلو در تیم ملی بماند فدراسیون باید مذاکراتی را با این مربی انجام دهد تا شاید در قسمت‌های دیگر با او همکاری کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته