دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1395 - 12:46
ملکی به آنا خبر داد:

آتش سوزی قهوه‌خانه در محله یافت‌آباد/ 2 کارگر جان خود را در آتش از دست دادند

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی گسترده در یک قهوه‌خانه در یافت‌آباد خبر داد و گفت: در پی این حادثه 2 نفر مصدوم و 2 گارگر فوت شدند.
کد خبر : 138639

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه ساعت 08:45 حادثه آتش‌سوزی واقع در یافت‌آباد تهران، بلوار الغدیر به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد، اظهار کرد: در پی اعلام حادثه نیروهای 3 ایستگاه به همراه خودرو تنفسی و تانکر آب در کمتر از 4 دقیقه خود را به محل حادثه رساندند.


ملکی ادامه داد: با استقرار آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که آتش سوزی در اتاقک 15 متری یک قهوه خانه سنتی به وسعت 200 متر دارای سقف کاذب اتفاق افتاده است که بر اثر شدت حریق، کارگران در آن محبوس شدند.


به گفته وی آتش نشانان در اولین اقدام شروع به شکستن درب‌ها کردند و 4 نفر از محبوس شدگان را که دچار سوختگی شدید شده بودند از میان دود و آتش خارج کردند.


ملکی ادامه داد: در این حادثه 2 کارگر افغانستانی جان خود را از دست دادند و دو کارگر دیگر که یکی ایرانی و دیگری افغانستانی بودند به عوامل اورژانس تحویل داده شدند و آتش نشانان به ادامه اطفای حریق پرداختند.


سخنگوی سازمان آتش نشان تهران اضافه کرد: بخش‌های دیگر قهوه خانه کاملا شعله ور و در حال سرایت به اطراف و سیلندرهای گاز در آستانه انفجار (10-12 سیلند) بود که با سرعت عمل آتش نشانان کنترل و خارج شد.


ملکی تاکید کرد که آتش سوزی به طور کامل مهار شده است و نیروهای در حال ایمن سازی محل حادثه هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته