دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت‌وگو با آنا؛

رجب زاده: پیکان حریف خطرناکی است/ موفقیت ذوب‌آهن از آقای گلی من مهم‌تر است

مهاجم ذوب‌آهن گفت: امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی بدون نقص مقابل پیکان 3 امتیاز بگیریم و به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.
کد خبر : 138605

مهدی رجب‌زاده درباره دیدار فردای ذوب‌آهن برابر پیکان به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «ما هفته به هفته بهتر شده‌ایم و توانایی آن را داریم که در ادامه راه هم به خوبی سیرصعئودی‌مان را ادامه دهیم. فردا بازی سختی با پیکان داریم و باید از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم و با کسب حداکثر امتیازان به رده چهارم صعود کنیم.»


وی ادامه داد: «می‌دانیم که پیکان تیم بسیار خوبی است. این تیم در رقابت‌های این فصل موفق عمل کرده و می‌تواند فردا برای ما ایجاد مشکل کند. البته اگر دچار اشتباه شویم و به آنها فرصت دهیم. پیکان هفته گذشته بازی خیلی خوبی برابر پرسپولیس ارائه کرد و این موضوع باعث خواهد شد تا ما با دقت بیشتری فردا بازی کنیم. امیدوارم که بتوانیم با ارائه یک بازی بدون نقص 3 امتیاز بگیریم و به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.»


مهاجم ذوب‌آهن در مورد هت‌تریک هفته گذشته خود برابر صنعت‌نفت آبادان و اینکه چقدر به آقای گلی می‌اندیشد، بیان داشت: «مهم‌ترین عاملی که باعث شد من 3 گل بزنم وحدتی بود که بین بازیکنان تیم وجود دارد. من هیچ وقت نمی توانم به تنهایی دروازه حریفان را باز کنم و برای آنکه بتوانم برای تیمم گل بزنم نیاز به همراهی تمامی بازیکنان تیم را دارم.»


او افزود: «در تیم ذوب‌آهن موفقیت تیم مهم‌تر از این است که کدام بازیکن گل زده است. همه تلاش می‌کنیم و در نهایت بازیکنی که در موقعیت گلزنی قرار می‌گیرد کار را تمام می‌کند. برای من هم اولویت موفقیت ذوب‌آهن است و همانند دیگر بازیکنان تلاش می کنم تا تیم موفق شود. این تلاش همراه با شرایط مختلفی است که گلزنی هم می‌تواند یکی از آنها باشد.»


رجب‌زاده درباره اینکه ذوب‌آهن چقدر شانس دارد تا امسال هم سهمیه آسیایی بگیرد، بیان کرد: «ما در دو سال گذشته با قهرمانی در جام حذفی سهمیه گرفتیم و امسال هم در میان 8 تیم پایانی هستیم. تلاش می‌کنیم ضمن اینکه بار دیگر قهرمان جام حذفی شویم در رقابت‌های لیگ برتر هم در میان تیم‌هایی قرار بگیریم که سهمیه می‌گیرند.»


او درباره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و درگیری تیم ذوب‌آهن در 3 جام تصریح کرد: «به طور حتم کادرفنی باید به نحوی برنامه‌ریزی کند که ما در تمامی رقابت‌ها موفق شویم. این توانایی در تیم ذوب‌آهن وجود دارد که همزمان در 3 جبهه تلاش کند. چرا که سال گذشته هم این تجربه را داشته‌ایم. امیدوارم امسال هم با تمهیدات خوبی که در نظر گرفته خواهد شد، بتوانیم در هر 3 جامی که حضور داریم جزو مدعیان باشیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته