دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1394 - 15:54
رئیس فدراسیون هندبال مطرح کرد:

ماچک ماهی 40 میلیون تومان حقوق می‌گرفت/ ادامه کار با او منطقی نبود

رئیس فدراسیون هندبال ایران با اشاره به برخی اشکالات در قرارداد سرمربی سابق تیم ملی، اظهار داشت: متاسفانه با شرایط موجود ادامه کار با ماچک منطقی نبود.
کد خبر : 13857

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ابوالحسن مهدوی در نخستین نشست خبری خود پس از ریاست در فدراسیون هندبال، به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.


مهدوی در ابتدا با اشاره برگزاری نخستین همایش هم اندیشی خانواده بزرگ هندبال، اظهار کرد: این همایش در قالب چهار کارگروه برپا شد که خوشبختانه خروجی خوبی داشت. این کار گروه ها شامل کارگروه سازمان تیم ملی، مربیان و استعدادیابی، کارگروه مسابقات و برنامه های عملیاتی، کارگروه داوران و ناظران و کارگروه اتحادیه باشگاه ها بود.


وی درباره تصمیمات فدراسیون درباره انتخاب کادر فنی تیم ملی، گفت: برای انتخاب مربی مورد نظر خود تشکیلاتی عمل می کنیم. در همین راستا کمیته فنی تشکیل خواهد شد و سازمان تیم های ملی با انجام بررسی های لازم گزینه های نهایی را اعلام می کند. اگر قرار باشد مربی خارجی به خدمت بگیریم حتما از کسی استفاده می کنیم که دارای کلاس بالای فنی بوده و رزومه قوی داشته باشد.


رئیس فدراسیون هندبال ایران درباره عدم حضور ماچک در تیم ملی گفت: متاسفانه ماچک قراردادی داشت که ماهانه ٤٠ میلیون تومان دریافت می کرد و هیچ کاری هم نمی کرد. حتی حاضر نبود به استان ها سفر کند. از طرفی خود ماچک استعفا هم داده بود. شاید هم کمیته فنی از عملکرد وی راضی باشد و او را برگردانند. باید شرایط سنجیده شود.


مهدوی ادامه داد: یکی از باشگاه های هندبال اعلام آمادگی کرده است که هزینه های مربی خارجی را متقبل شود. البته این به این معنا نیست که مربی مورد نظر در همان تیم هم مربی گری کند. بلکه این قانون دیگر در هندبال ایران وجود ندارد.


وی درباره برنامه های تیم ملی، گفت: ٣٠ بازیکن بنا به صلاحدید مربیان انتخاب خواهند شد و اردوهای خود را آغاز می کنند تا برای مقدماتی المپیک و جام ملت های آسیا شوند.


وی ادامه داد: تیم ملی ایران برای راهیابی به المپیک تیم قطر را پیش رو دارد. تیمی که با به خدمت گرفتن بازیکنان خارجی بسیار قدرتمند است. هر چند من معتقدم با پتانسیل موجود در تیم ایران ، شکست قطر و صعود مستقیم به المپیک دور از دسترس نخواهد بود.


مهدوی در ادامه از تدوین کتابی با عنوان قانون هندبال خبر داد و گفت: در راستای از بین بردن بی قانونی ها در هندبال ایران این کتاب تهیه و منتشر خواهد شد و همه خانواده هندبال موظف به پیروی از آن هستند.


وی به توافق آموزش پرورش و فدراسیون هندبال گفت: هنوز توافق نامه امضا نشده است. اما قطعا این توافق نهایی خواهد شد و از اوایل خردادماه این تفاهم نامه که بسیار اجرایی است، عملی خواهد شد.


رئیس فدراسیون هندبال ایران درباره برگزاری مسابقات هندبال جام ریاست جمهوری گفت: این مسابقات در ٢٤ مرداد ماه همزمان با سالروز استقرار دولت تدبیر و امید. برگزار خواهد شد.


در این مسابقات ١٠٠ تیم شامل ١٠ تیم خارجی حاضر هستند. دوره های مربی گری و کلینیک ارتقا داوری از موضوعات این جشنواره است که در مشهد در سطح نوجوانان برگزار خواهد شد.


وی درباره بدهی های فدراسیون هندبال گفت: این فدراسیون نزدیک به ٢ و نیم میلیارد بدهی دارد که باید با جذب منابع مالی آن را رفع کرد هرچند کار بسیار سختی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته