دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1395 - 16:05

رئیس پلیس راهور ناجا مطرح کرد :خراسان رضوی دارای رتبه برتر کاهش تلفات جاده‌ای

رئیس پلیس راهور ناجا در مشهد از کسب رتبه برتر استان خراسان رضوی در کاهش تلفات و کشته‌های تصادفات خبر داد.
کد خبر : 138518

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «تقی مهری» در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه امام علی (ع) که با حضور فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان و روسای پلیس‌های تخصصی در ستاد انتظامی خراسان رضوی برگزار شد، گفت: مشتاقان و عزاداران مرقد مطهر امام رضا(ع) از هفته گذشته در محورهای منتهی به مشهد مقدس با پای پیاده و یا در قالب هیات‌های مذهبی عازم پایتخت معنوی ایران اسلامی شدهاند تا سوگواری میلیونی بزرگی را در این شهر مذهبی همزمان با روزهای پایانی صفر برگزار کنند.


رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی اظهار کرد: پلیس راهور ناجا با اهمیت تامین نظم و امنیت سفر و ساماندهی ترافیکی سوگواران عزیز طرح‌ها و تمهیدات ویژه ترافیکی، محدودیت‌هایی را به اجرا گذاشته است که خوشبختانه با توجه به تراکم ترافیک در جاده‌های منتهی به استان خراسان رضوی و همکاری آگاهانه مردم شاهد برقراری نظم و امنیت کامل در جاده‌ها و شهر مقدس مشهد بوده‌ایم.


مهری عنوان کرد: در شهر مشهد نیز محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد را به اجرا گذاشته و از شهروندان انتظار داریم با خدمتگزاران خود در پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.


رئیس پلیس راهور ناجا خاطر نشان کرد: خوشبختانه پلیس راهور در استان خراسان رضوی با اقدامات گسترده و فعالیت‌های شاخص و همچنین به پشتوانه همکاری های مردمی در هفت ماهه گذشته رتبه برتر کاهش تلفات و کشتههای تصادفات رانندگی را کسب کرده که این نتیجه ارزشمند حاصل تلاش پلیس و همکاری آگاهانه و شایسته مردم بوده است.


وی ابراز امیدواری کرد با همکاری سوگواران روزهای پایان صفر و توسعه اقدامات کنترلی و مراقبتی پلیس راهور، خیل میلیونی زائران سوگوار با امنیت کامل از مشهد الرضا (ع) به شهرهای خود باز گردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته