دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1395 - 14:25

ارتقای کیفیت خدمات آموزشی در مدارس ایثارگران

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از ساماندهی وضعیت مدارس ایثارگران و ارتقای خدمات آموزشی آن خبر داد.
کد خبر : 138495

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از باشگاه خبرنگاران، محمد حسین کفراشی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تاکنون 292 مدرسه ایثارگر در سراسر کشور وجود دارد، ادامه داد: 42 هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند که بخشی از آنها جانبازان و یا فرزندان آزادگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا هستند و بخشی از آنها نیز بسیجیان فعال بوده که با کارت بسیج فعال در این مدارس ثبت نام می‌کنند.


وی بیان کرد: هرساله تعداد ثبت نام کنندگان در این مدارس کاهش یافته و از حد معمولی تعداد دانش آموزان کمتر است لذا مناطقی که مدارس ایثارگر دارند و به طور موازی با هم فعالیت می‌کنند، ادغام شده و تا ارائه خدمات بهتری به آن‌ها از لحاظ آموزشی فراهم شود.


مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: مدارس شاهد مقوله‌ای جدا از مدارس ایثارگران بوده و نباید این دو با هم اشتباه در نظرگرفته شود و بر فعالیت‌های مدارس شاهد تاثیری ندارد.


کفراشی در خصوص سایر فعالیت‌ها نیز عنوان کرد: جشنواره ایثار با مشارکت چند نهاد آموزشی کشور در دستور کار قرار گرفته که در این مراسم از دانشجویان و دانش آموزان نخبه طرح شاهد تجلیل می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته