دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1395 - 13:22
درگفت‌وگو با آنا

شهرام محمودی: بازی دشواری با نماینده ساری داریم/ متاسفانه ناسزاگویی‌ها تمام نشده است

اسپکر تیم بانک سرمایه گفت: در اکثر بازی‌هایی که به گیم پنجم کشیده شده، 2 ست اول را پیروز از زمین خارج شدیم، ولی کار را خیلی جدی نگرفتیم.
کد خبر : 138462

شهرام محمودی در خصوص دیدار فردای تیمش در خانه تیم عمران ساری به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «قاعدتا بازی سختی پیش رو داریم. حریف ما تیم تازه تاسیسی است که از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای بهره می‌برد. تا اینجا رشد خوبی در جدول داشته و بیش از نیمی از بازی‌هایش را با پیروزی پشت‌سر گذاشته است. از همه مهم‌تر اینکه تیم عمران سازی از تماشاگران خوبی بهره می‌برد و شاهد جدال سختی با آنها خواهیم بود.»


او درباره اینکه نظرش درباره عملکرد تیم بانک سرمایه چیست و این تیم توانسته انتظارات را برآورده کند یا نه، گفت: «مسئله مهم درباره تیم ما این است که من و دیگر ملی‌پوشان تیم هنوز نتوانسته‌ایم به آمادگی لازم برسیم. البته این وضعیت برای ملی‌پوشان دیگر تیم‌ها نیز وجود دارد. ما 7 ماه در اردوهای پرفشار تیم‌ملی بودیم و فرصت ریکاوری لازم را هم نداشتیم. ضمن اینکه تیم بانک سرمایه بلافاصله بعد از المپیک در جام باشگاه‌های آسیا هم حضور داشت.»


پشت‌خط‌ زن بانک سرمایه افزود: «به هرحال شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است و نمی‌توان اعتراضی داشت. به‌نظرم روند نتیجه‌گیری ما خوب بوده و تا اینجا توانسته‌ایم صدر جدول را در اختیار داشته باشیم. ان‌شاءالله تا پایان هم بتوانیم به خوبی بازی کنیم و برابر حریفان حداکثر امتیازات را جمع‌آوری کنیم تا در پایان رقابت‌های لیگ، صدرنشین باقی بمانیم.»


او درباره اینکه چه عاملی باعث شده تا تیم بانک سرمایه برخلاف سال گذشته این فصل پیروزی‌های خود را در گیم پنجم به دست آورد، تصریح کرد: «حقیقتا نمی‌دانم چه بگویم. ما در اکثر بازی‌هایی که به گیم پنجم کشیده شده 2 ست اول را پیروز از زمین خارج شدیم ولی کار را خیلی جدی نگرفتیم و از طرفی رقبا هم با تلاش مضاعف سعی کرده‌اند تا کار در ست سوم یا چهارم تمام نشود. باید با دقت بیشتری بازی کنیم تا بعد از این کار به ست پنجم کشیده نشود.»


محمودی در واکنش به این مسئله که تماشاگران هنوز هم به بازیکنان فحاشی می کنند یا نه، عنوان کرد: «متاسفانه همچنان شاهد بی‌احترامی‌ها در سالن‌های والیبال هستیم. نمی دانم چرا این ناسزاگویی‌ها انجام می‌شود، اما به طور حتم درست نیست که به ما و دیگر والیبالیست ها توهین شود. علاقه‌ای ندارم دیگر واکنشی به این صحبت‌ها داشته باشم، اما امیدوارم که دیگر شاهد چنین رفتارهایی نباشیم و کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تمهیداتی بیاندیشد که به بازیکنان والیبال بی‌احترامی صورت نگیرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته