دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1395 - 14:00

برنامه تیم های دانشگاه آزاد در رقابت های لیگ برتر ؛ دیدار معوقه بین دانشگاه آزاد و نیروی زمینی؛ کار سخت واترپلوی دانشگاه مقابل حریف

تیم های دانشگاه آزاد در این هفته با حریفان خود به میدان می روند که مهمترین بازی این هفته دو دیدار معوقه بین تیم دانشگاه آزاد و نیروی زمینی تهران خواهد بود.
کد خبر : 138461

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، هفته نسخت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به دلیل پیگیری همزمان رقابت های دانشجویان در چین و حضور چند بازیکن از تیم های باشگاهی بین دو تیم شیمیدر و دانشگاه آزاد که در ترکیب تیم اعزامی به این رقابت ها بودند باعث شد دیدار این دو تیم با تاخیر برگزار شود.


این دو بازی حالا قرار است بعد از گذشته پنج هفته در تهران و گرگان برگزار شود. بر این اساس در تهران دو تیم تهرانی نیروی زمینی و دانشگاه آزاد به مصاف هم می روند. در حال حاضر دانشگاه آزاد هفت امتیاز کسب کرده است و در میانه جدول قرار دارد، اما تیم نیروی زمینی با یک امتیاز در رده هفتم ایستاده است.


از دیگر دیدارهای معوقه لیگ برتر بسکتبال که در گرگان انجام می شود، شهرداری گرگان به مصاف شیمیدر خواهد رفت. تیم گرگان تاکنون بردی به دست نیاورده است و حالا با چهار امتیاز در قعرجدول است، اما تیم شمیدر با هدایت مصطفی هاشمی اولین برد خود را هفته گذشته تجربه کرده است.


برنامه دو دیدار معوقه از هفته نخست لیگ برتر بسکتبال به شرح زیر است:


* نیروی زمینی تهران - دانشگاه آزاد تهران (ساعت ۱۶ - تالار بسکتبال آزادی)
* شهرداری گرگان - شیمیدر تهران (ساعت ۱۶ - سالن آزادی گرگان)


* قوتسال بانوان به مصاف قهرنشین جدول می رود


تیم فوتسال بانوان و آقایان دانشگاه آزاد هم در این هفته مقابل حریفان خود به میدان می روند. شاگردان شهرزاد مظفر سرمربی تیم فوتسال بانوان شاگردانش را برای یک رقابت بسیار راحت مقابل شهرداری تبریز آماده می کند. این تیم تاکنون بردی در جدول رقابت ها نداشته است و دانشگاه آزاد هم با یک شکست هم اکنون صدر جدول را از دست داده است.


فوتسال آقایان هم این هفته مقابل تیم الوند قزوین به میدان می روند. تیم فوتسال آقایان برعکس تیم بانوان تاکنون نتایج خوبی کسب نکرده اند و به قول حسین شمس مربی این تیم همه هدف تیم فوتسال دانشگاه آزاد این است که امسال در رقابت های لیگ برتر بمانند تا برای فصل آینده حضور قدرتمندی را در رقابت های لیگ تجربه کنند. دیدار هر دو تیم روز جمعه 12 آذرماه برگزار می شود.


*شمشیربازی و ادامه صدرنشینی


در ادامه رقابت های لیگ برتر شمشیربازی پنج شنبه و جمعه (11 و 12 آذرماه) تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد مقابل دو تیم بیمه معلم و خیام آسانبر به میدان خواهد رفت. تیم شمشیربازی آقایان دانشگاه آزاد هم اکنون با کسب ۹ پیروزی به تنهایی در صدر جدول رقابت‌ها قرار داد. این هفته هم این تیم مقابل حریفان به میدان می رود تا نتیجه قابل قبولی به دست بیاورد.


* کار سخت واترپلوی دانشگاه مقابل نیروی زمینی


هفته چهارم رقابت های لیگ برتر واترپلو روز جمعه 12 آذر ماه با انجام سه دیدار برگزار می شود. از مهمترین بازی این هفته دیدار دو تیم دانشگاه ازاد مقابل نیروی زمینی است. تیم دانشگاه آزاد که در ادوار گذشته لیگ عادت به صدر نشینی داشته است این هفته مقابل نیروی زمینی ارتش کار سختی پیش رو خواهند داشت، شهیدی‌پور سرمربی تیم دانشگاه آزاد و شاگردانش برای تحقق این اتفاق باید با اختلاف گل زیاد از سد سربازان نیروی زمینی عبور کنند. در حال حاضر دانشگاه آزاد با 5 امتیاز در رده دوم جدول قرار داد و با تیم سایپا برای کسب دوباره صدرنشینی جدال تن به تن دارد.


دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر واترپلو:


استخر نوفلاح – سایپا ساعت ۱۴:۰۰ استخر ۹ دی تهران


نفت‌وگازگچساران – نفت امیدیه ساعت۱۵:۰۰ گچساران


دانشگاه آزاد اسلامی – نیروی زمینی ارتش ساعت ۱۵:۳۰ استخر ۹ دی تهران



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته