دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1395 - 11:32
سه خبر/

نمایش دستاوردهای علمی و پژوهشی سما مشهد در محل نمایشگاه بین المللی/ میزبانی از ۵۰۰ زائر پیاده بارگاه رضوی

آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان، دانش آموزان، استادان و معلمان سما مشهد، در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان به نمایش گذاشته خواهد شد.
کد خبر : 138423

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کار برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش سال ۹۵ استان خراسان رضوی در محل نمایشگاه بین المللی، از سوی استاندار خراسان رضوی به دانشگاه آزاد اسلامی مشهد سپرده شده است و مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد نیز در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی استان، آخرین دستاورد‌ها و اختراعات علمی و پژوهشی مدارس و آموزشکده سما را در فضایی مناسب در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.


این نمایشگاه از ۱۴ تا ۱۸ آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برپا خواهد بود و از ساعت ۱۰ تا ۱۹ آماده بازدید علاقه مندان است.


اعضای ستاد هفته پژوهش مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد معرفی شدند
معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما مشهد به عنوان رئیس ستاد هفته پژوهش، مرتضی علوی رئیس آموزشکده را به عنوان دبیر ستاد هفته پژوهش سما مشهد معرفی کرد.
در این جلسه که با حضور مدیران گروههای آموزشی آموزشکده، کار‌شناسان آموزشی و پژوهشی و مدیران مدارس، در محل آموزشکده سما برگزار شد، مجید سالاری معاون آموزشی و پژوهشی آموزشکده، مهدی محامی مدیر پژوهشی آموزشکده، محمدرضا حسینی مدیر دبیرستان پسرانه دوره اول و دوم سما ۱، آرزو پورغلام مدیر دبیرستان دوره دوم دخترانه سما ۶، محمد سلطانی مدیر دبستان پسرانه سما ۳، جواد دوست‌زاده مسئول روابط عمومی سما، مرضیه هوشیار صادقیان مسئول باشگاه پژوهشگران جوان سما، جواد توکلی پژوهشیار دبیرستان دوره اول سما ۳، سیدمصطفی غفاریان رابط پژوهشی مجتمع سما ۱ و منیره السادات عطایی رابط پژوهشی دبستان سما ۳، به عنوان اعضای ستاد هفته پژوهش سما مشهد معرفی شدند.


این ستاد قرار است برنامه‌های لازم جهت اجرای مناسب هفته پژوهش در مدارس و آموزشکده سما را تدوین کند.


میزبانی از ۵۰۰ زائر پیاده بارگاه رضوی از سوی کارکنان، اساتید و دانشجویان آموزشکده سما مشهد
همزمان با فرارسیدن سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، کارکنان، اساتید و دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما مشهد، در اقدامی خداپسند، میزبان چندروزه ۵۰۰ نفر از زائران پیاده بارگاه منور رضوی شدند.


در این اقدام معنوی که با مشارکت جمعی از عاشقان و دلدادگان حریم رضوی از روز گذشته آغاز و تا غروب شهادت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت، ۵۰۰ نفر از زائران در قالب ۷ کاروان پیاده رضوی، در محل هنرستان ولی عصر مشهد اسکان داده شدند و از آنان با پخت و آماده سازی غذای گرم پذیرایی می‌شود.


برگزاری مراسم مذهبی، نماز جماعت و تشکیل حلقه‌های معرفت از جمله برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است که در این چند روز اجرا می‌گردد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب