دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1395 - 10:38
ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داد

مهلت شرکت در مسابقه چراغ راه‌ هدایت تا 20 آذر تمدید شد

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید مهلت شرکت در مسابقه چراغ راه هدایت "خاطره‌نگاری دانشگاهیان از حضور در عتبات مقدسه" تا 20 آذر خبر داد.
کد خبر : 138400

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، دومین دوره مسابقات چراغ راه هدایت ویژه پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در ۵ فصل حین و بعد از سفر طراحی شده است و زائران پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان می‌توانند تا 20 آذر آثار خود را به دبیرخانه مسابقه چراغ راه هدایت ارسال کنند.


فصل‌های این مسابقه که ویژه بعد از سفر عتبات است، شامل شعر، داستان، سفرنامه، خاطره‌نگاری و عکاسی است و محوریت و موضوع این مسابقه‌ها "حضور در عتبات مقدسه" است. مهلت شرکت در این مسابقه تا اوایل آذر بود که به دلیل استقبال دانشگاهیان تا 20 آذر تمدید شده است.


زائران دانشگاهی می‌توانند آثار خود را به دو صورت اینترنتی به آدرس الکترونیکی atabat@labbayk.ir و نیز به شماره تلگرامی ۰۹۳۰۰۰۲۵۴۲۵ارسال کنند و از سهمیه عتبات عالیات، کمک هزینه‌های زیارتی و هدایای فرهنگی دیگر بهره‌مند شوند.


تصاویر، نوشته‌ها و آثاری که برای شرکت در مسابقه ارسال می‌شود در مجلات ستاد، سایت لبیک و شبکه‌های اجتماعی مختلف ستاد منتشر می‌شود و آثار برگزیده هم در پایان به عنوان مجموعه آثار چاپ می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب