دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1394 - 16:07
اردیبهشت 94 ؛

واحد مشهد؛ میزبان نخستین جشنواره میان استانی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

نخستین جشنواره میان استانی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی 15 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر : 13820

به گزارش خبرنگار آنا از مشهد، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اعلام این خبر گفت: حمایت، تقویت و ترویج فرهنگ ممارست و کار جمعی و همچنین ایجاد بسته شکوفایی و پویایی و ارج نهادن به توانمندی و خلاقیت دانشجویان در حوزه های مختلف دانشجویی از اهداف این جشنواره است که 15 اردیبهشت سال جاری وی‍ژه نشریات استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان و مازندران در واحد مشهد برگزار می شود.


امیر خالقی با توجه به محورهای این جشنواره افزود: دانشگاه آزاد اسلامی، چالشها و راهکارهای توسعه، اخلاق و رسانه، انرژی هسته ای و دانشگاه، اقتصاد، فرهنگ و دانشگاه، مدیریت جهادی و دانشگاه، اقتصاد مقاومتی و دانشگاه از جمله محورهای این جشنواره است.


رئیــس کمیته اطــلاع رســانی و تبلیغات جشنواره میان استانی نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این جشنواره عصر 15 اردیبهشت در واحد مشهد آغاز بکار می کند، اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران مسئول و سـردبیـران صبــح و عصــر 16 اردیبهشت از برنامه های دیگر این جشنواره است.


خالقی ادامه داد: بخش های رقابتی نشریات شامل ؛ بهترین نشریه از نظر بهترین سردبیر، مدیر مسئول و تمام ابعاد، بهترین نشریه از نظر صفحه آرایی، چیدمان عکس، کاریکاتور، جلد، لوگو، تیتر و سرتیتر، بهترین نشریه از نظر اصول روزنامه نگاری، خبرنگاری، مصاحبه ها، گزارش ها و خبر، بهترین نشریه از نظر محتوا در پرداختن به مطالب و تحلیل مقالات فرهنگی، سیاسی اجتماعی، مذهبی و هنری و بهترین نشریه از نظر رعایت قواعد نگارش، رسایی و روانی کلام، ساده نویسی و املای صحیح و اصول نشانه گذاری است که در این خصوص به برگزیدگان لوح تقدیر و جوایزی اهدا می شود.


وی از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره در 17 اردیبهشت خبر داد و گفت: در این مراسم با اعلام نتایج داوری از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل می آید و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس hamayesh.mshdiau.ac.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته