دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1394 - 14:57
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با آنا:

سانحه برای بی‌ام دبلیو و پورشه سه کشته برجای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از تصادف یک دستگاه خودروی بی‌ ام دبلیو و یک خودروی پورشه در بامداد امروز در بزرگراه‌های تهران خبر داد که باعث شد ۳ نفر جان خود را از دست داده و ۳ نفر دیگر نیز به شدت مجروح شوند.
کد خبر : 13818

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، ‌درباره این دو حادثه توضیح داد: در ساعت 1:00 بامداد امروز (دوشنبه)، در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت روی پل یادگار امام، حادثه خودرویی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ایستگاه ۲۵ به محل حادثه اعزام شد.


وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی بی‌ ام دبلیو با ۴ سرنشین خود به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف و با گاردریل‌های حاشیه بزرگراه برخورد و نهایتا با برخورد با یک خودروی پرشیا متوقف شده است.


به گفته ملکی این بی‌ام دبلیو کاملا متلاشی و دو سرنشین ۲۵ تا ۳۰ ساله آن از خودرو به بیرون پرتاب شده و یکی از آن‌ها به پایین پل یادگار امام در لاین کندرو افتاده بود.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یادآور شد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل هر ۴ سرنشین این خودرو را تحویل عوامل اورژانس داده که مشخص شد ۲ نفر از آن‌ها در لحظات اولیه جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر نیز به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.


ملکی ساعت 1:47 دقیقه بامداد را زمان پایان انجام این عملیات اعلام کرد.


برخورد یک دستگاه پورشه با درختان یک نفر را به کام مرگ کشاند


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران همچنین از حادثه دیگری خبر داد و گفت: در ساعت 4:05 دقیقه صبح امروز حادثه خودرویی در مسیر شمال به جنوب خیابان شریعتی نرسیده به پل صدر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران ایستگاه شماره ۶ به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی پورشه به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و با درختان حاشیه بزرگراه برخورد و پس از طی کردن مسافت ۵۰۰ متری در محل متوقف شده بود.


ملکی اضافه کرد: سرنشینان این خودرو به بیرون پرتاب شده بودند و به همین علت یکی از آنان جان خود را از دست داده بود.


وی گفت: در ادامه سرنشینان این خودرو تحویل عوامل اورژانس شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.


به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در ساعت 5:46 دقیقه بامداد این عملیات به پایان رسیده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته