دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1394 - 14:48
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در گفتگو با آنا:

رفتن روی سکوی جهانی زیاد سخت نیست

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در توضیح برنامه های آماده سازی این تیم برای حضور در مسابقات جهانی ، گفت: درصدد هستیم اردوی برون مرزی برگزار کنیم که در حال حاضر روسیه یکی از گزینه های ماست.
کد خبر : 13811

محمد وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که خود را برای حضور در مسابقات جهانی آرژانتین آماده می‌کند، گفت: «در حال حاضر سومین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنیم تا تیم را از لحاظ بدنی آماده کنیم. خوشبختانه بازیکنان همگی سرحال و آماده هستند و مشکلی وجود ندارد.»


وکیلی درباره برنامه‌های بعدی تیم ملی گفت: «در حال حاضر اردوی 10 مرحله‌ای را تا آغاز مسابقات جهانی در نظر گرفته‌ایم که سه مرحله از آن سپری شده است. همچنین احتمال دارد خرداد ماه اردوی برون مرزی داشته باشیم. پیش از این قرار بود این اردو در لهستان برگزار شود ولی با توجه به ‌همگروهی‌مان با این تیم به دنبال کشوری دیگر هستیم تا بازی دوستانه‌ای با آ‌نها برگزار کنیم.»


وی در ادامه تصریح کرد: «با فدراسیون روسیه رایزنی کرده ایم که به ایران بیایند که متاسفانه به دلیل برنامه های خودشان با درخواست ما موافقت نکردند و از ما خواستند به کشورشان برویم؛ حال عملی شدن حضور تیم ایران در روسیه بستگی به شرایط دارد.»


سرمربی تیم ملی والیبال جوانان به مسابقات جهانی آرژانتین اشاره کرد و گفت: «بر اساس سبک همگروهی تیم ها که معمولا برای این مسابقات در نظر گرفته شده است، احتمالا آرژانتین میزبان با تیم ملی آمریکا٬‌ روسیه با کوبا٬ چین با برزیل و لهستان با ایران هم‌گروه خواهند بود. مسابقات امسال با حضور 20 تیم در 4 گروه 5 تیمی آغاز و دور مقدماتی به صورت گروهی انجام و از هر گروه یک تیم حذف خواهد شد و مرحله دوم با 16 تیم به صورت حذفی دنبال می‌شود.»


وی درباره پیش بینی خود از نتیجه تیم ایران در این مسابقات گفت: «رفتن روی سکوی جهانی به هیچ عنوان کار سختی نیست و ما با دقت و پشتکار می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. بدون شک بازیکنان من از نظر فنی بسیار خوب هستند و می‌توانند دست پر از آرژانتین بازگردند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ایران
ارسال نظر
قالیشویی ادیب