دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1394 - 14:46
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

توزیع بسته امنیت غذایی بین گروه‌های هدف در سال ۹۴

وزیر رفاه از ادامه توزیع بسته امنیت غذایی در میان گروه‌های هدف در سال ۹۴ خبر داد و گفت: می‌کوشیم تعداد و دفعات توزیع بسته امنیت غذایی نسبت به سال گذشته افزایش یابد.
کد خبر : 13810

به گزارش خبرنگار اجتماعی آنا،‌ علی ربیعی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: با تاکید رئیس جمهوری در جلسه هیئت وزیران سیاست مبارزه با فقر غذایی و توزیع بسته امنیت غذایی را در سال 94 پیگیری می‌کنیم و تعداد، کیفیت و جامعیت این طرح در سال جاری با تعیین میزان بودجه آن مشخص می‌شود.


وی افزود: می‌کوشیم تعداد و دفعات توزیع بسته امنیت غذایی نسبت به سال گذشته بیشتر شود. در سال گذشته با شروع طرح غربالگری کردیم و به مرور زمان افراد کمتر مشمول یا غیرمشمول از گردونه این طرح خارج شدند.


ربیعی یادآور شد: این سیاست با توزیع سبد کالا اشتباه گرفته می‌شود در حالی که سیاستی برای پیشگیری از بیماری‌ها و تامین پروتئین و کالری برای افراد در معرض تهدید امنیت غذایی است.


وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال گذشته با تعداد 6 میلیون نفر آغاز شد و به مرور زمان نوبت به برخی از کودکان و مادران باردار دچار سوءتغذیه رسید و در سال جاری تلاش می‌کنیم همچنان برای 10 میلیون نفر اجرا شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته