دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1395 - 18:08

قدردانی ناجا از مهمان نوازی مردم خوزستان و ایلام

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در بیانیه‌ای از مهمان نوازی مردم خوب استان های ایلام و خوزستان ویژه مرزنشینان و اهالی شهرهای در مسیر تردد زائرین اربعین، تقدیر کرد.
کد خبر : 137939

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در بیانیه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی آمده است:


بار دیگر هموطنان عزیز و متدین ارادت خویش را به سرور و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفایش به اثبات رساندند و در جوششی عظیم حماسه‌ دیدنی اربعین حسینی(ع) را رقم زدند.


بی‌شک خلق این شگفتی بدون مساعدت و همراهی مردمان نیک، مهربان و مهمان نواز استان‌های مرزی امکان پذیر نبود؛ از این روی، قرارگاه اربعین ناجا وظیفه خود می‌داند تا ضمن تقدیم صمیمانه‌ترین سپاس‌های خود به شهروندان استان‌های ایلام و خوزستان به ویژه اهالی محترم و صبور شهرهای مرزی و شهرهای واقع در مسیر تردد زوار گرامی بابت ایجاد برخی محدودیت‌های ترافیکی ناشی از اعمال مدیریت جهت تسهیل در رفت و آمد خودروها، که برای ایشان ایجاد زحمت نمود، طلب بخشش نماید.


بی‌تردید همکاری و پشتیبانی شهروندان مومن و مهمان نواز این دو استان از ماموران پلیس، خاطره‌ای شیرین و فراموش نشدنی برای خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی فراهم آورده که طعم شیرین آن، خستگی خدمات شبانه روزی را از تن نیروهای پلیس به در می کند.


در پایان ، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی تمامی نهادهای مسئول، نمایندگان ولی فقیه، ائمه جمعه و جماعات، استانداران، معاونین استانداری، فرمانداران، بخشداران، فرماندهان سپاه و ارتش و سایر دستگاه های اجرایی که نیروی انتظامی را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی یاری نمودند، از درگاه خداوند متعال خواستاریم تا تمامی خدمتگزاران به زائران به ویژه شهروندان عزیز این دو استان را در ثواب زیارت زائران و عزاداران حسینی شریک نماید.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام خوزستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته