دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1395 - 17:08

برگزاری مسابقه منطقه‌ای دستاوردهای نوین در کامپیوتر و رباتیک در واحد دهاقان

مسابقه منطقه‌ای «دستاوردهای نوین در کامپیوتر و رباتیک» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان برگزار شد.
کد خبر : 137932

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاونت پژوهش و فناوری واحد دهاقان با همکاری گروه کامپیوتر در راستای حمایت از تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی دانشجویان و اعضای هیات‌ علمی در زمینه کامپیوتر، رباتیک و برنامه‌نویسی، مسابقه دستاوردهای نوین در کامپیوتر و رباتیک» را برگزار کرد.


هدف عمده برگزاری این مسابقه استفاده از نظریات و تخصص نخبگان دانشگاهی و صنعت کشور برای برنامه‌ریزی و تقویت چرخه صنعت و تولیدات کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رباتیک و به‌کارگیری یافته‌های جدید به منظور استفاده در صنایع مختلف کشور بود.


این مسابقه در دو رشته مسیریابی و برنامه‌نویسی و طراحی مدار با حضور 10 تیم از دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی منطقه برگزار شد که در پایان در رشته مسیریابی تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان با ترکیب مصطفی خدابخشی، زهرا بصیری، عاطفه دهقان، مهسا جانعلی، مهسا صالحی، مژده کردی، اقدس حاج‌محمدی، زهرا قربانی، بهنام رضایی، پریناز رئیس‌طاهری، مریم باقرزاده به مربی‌گری زینب کسایی، مدرس گروه کامپیوتر واحد و تیم سهندروبو از موسسه صنایع سهند ادوات کمیته بازی‌های رایانه از شهرضا مشترکا مقام اول را کسب کردند. در این بخش بهنام رضایی از واحد دهاقان مقام دوم را از آن خود کرد.



در بخش برنامه‌نویسی و طراحی مدار زینب عظیمی از تیم برنامه‌نویسی سپاهان از فنی و حرفه‌ای شهرضا و شیما دهقان‌زاد از تیم برنامه‌نویسی خلاق از فنی و حرفه‌ای شهرضا مقام دوم را کسب نمودند که در پایان به نفرات و تیم‌های برتر لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته