دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرمانده نزاجا: شایسته‌ترین فرمانده کسی است که در قلب کارکنان جا دارد

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بیست وهشتمین همایش سرانگشتان، گفت: تلاش برای کسب محبوبیت با حیف و میل اموال از آفات یک مسئول یا فرمانده است.
کد خبر : 137907

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از نزاجا، فرمانده نیروی زمینی ارتش در بیست و هشتمین همایش سرانگشتان نزاجا که صبح امروز در مشهد مقدس با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا و فرماندهان منطقه شمال شرق برگزار شد، اظهار کرد: شایسته ترین فرمانده کسی است که در قلب کارکنان خود جای دارد.


امیر سرتیپ کیومرث حیدری بیان کرد: توقف در رشد و بالندگی، اشرافی‌گری، خود شیفتگی، خودمحوری،غفلت، لذت جویی، جمع کردن ذخائر دنیا و تلاش برای کسب محبوبیت با حیف و میل اموال از آفات یک مسئول یا فرمانده است.


فرمانده نیروی زمینی افزود: تمام نعمت‌های خدا قابل ستایش‌اند به خصوص نعمت هدایت که در صورتی میسر می‌شود که یک هادی وجود داشته باشد و آن هادی ولایت است که ما را از جمیع تاریکی‌ها نجات می‌دهد.


وی گفت: نورانیت و تقیدی که در ارتش وجود دارد رحیل تلاش سازمان عقیدتی سیاسی است و این امر در تمام جهات باید استمرار داشته باشد.


وی در ادامه با توجه به شناسایی جنگ‌های آینده گفت: نیروی زمینی آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است و ما باید به فکر تاکتیک مقابله با هرگونه تهدیدی باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته