دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1395 - 16:00

پایان کار کامپوند و ریکرو مردان و بانوان/ حیدرزاده در بخش نوجوانان فینالیست شد

ملی‌پوشان کامپوند و ریکرو ایران در مسابقات جهانی داخل سالن از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
کد خبر : 137898

به گزارش گروه ورزشی آنا،در دومین روز از مسابقات جهانی داخل سالن تیراندازی با کمان، امروز در بخش نوجوانان و در کامپوند بانوان فاطمه قاسمی با نتیجه 139 بر 134 مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد و حذف شد.


در بخش نوجوانان پسر، حسین محمدیان مقابل نماینده دانمارک شکست خورد و کنار رفت. حسین سیفی هم با قبول شکست مقابل کمانداری از اسپانیا حذف شد. دانیال حیدرزاده دیگر نماینده کشورمان با برتری مقابل ایسلند راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله کمانداری از اسپانیا را از پیش رو برداشت و راهی فینال شد.


در ریکرو پسران، برنا کریمی بعد از پیروزی مقابل نماینده امارات، در مرحله یک هشتم مقابل آرمین رئیسی شکست خورد و حذف شد. کیان مرادی، شروین اسدزاده و محمدحسین قوامی نیز با شکست مقابل حریفانشان از این مسابقات حذف شدند.


در کامپوند مردان مجید کیانزاد با شکست حریفی از دانمارک به یک هشتم راه پیدا کرد. وی در این مرحله حریفی از فرانسه را پیش رو داشت و با شکست مقابل وی با نتیجه 147 بر 144 حذف شد.


امید طاهری هم با پیروزی مقابل کمانداری از ایتالیا در مرحله یک هشتم به مصاف نماینده آمریکا رفت و با نتیجه 147 بر 145 مغلوب شد و کنار رفت.


در بخش بانوان عالمه هاشم‌پور در مرحله یک هشتم مقابل نماینده ایتالیا شکست خورد. عطیه گل‌افشان مقابل حریفی از اسپانیا مغلوب شد، فرشته قربانی با اختلاف یک امتیاز مقابل کمانداری از آمریکا شکست خورد و ویدا هنرمند نتیجه را به نماینده اسلوونی واگذار کرد تا کار بانوان هم مانند مردان به پایان برسد.


در ریکرو مردان، حسن دلشاد در مرحله یک هشتم مقابل نماینده آمریکا 7 بر یک شکست خورد. صادق اشرفی با نتیجه 6 بر صفر به حریفی از ایتالیا باخت و حذف شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته