دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1394 - 12:47
باقری خبر داد

آمادگی واحد بندرعباس برای میزبانی جشنواره میان استانی نشریات دانشجویی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس از آمادگی این واحد دانشگاهی برای میزبانی جشنواره میان استانی نشریات دانشجویی استان های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را برای برگزاری بهتر این جشنوار به کار می بندیم.
کد خبر : 13781

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر مهدی باقری در جلسه شورای اداری واحد بندرعباس با توجه به برنامه های فرهنگی دانشگاه، برگزاری جشنواره دانشجویی نشریات را در همین راستا عنوان کرد و افزود: استفاده از پتانسیل های فرهنگی، هنری و ادبی دانشجویان می تواند ظرفیت های بزرگ فرهنگی و اجتماعی را به روی دانشگاه بگشاید.


وی تاکید کرد: باید زمینه مشارکت دانشجویان در تمام امور علمی، پژوهشی، فرهنگی ، هنری و... فراهم باشد تا با استعدادیابی و ایجاد انگیزه در دانشجویان بتوان از این ظرفیت و پتانسیل دانشجویی گام های بزرگی در عرصه توسعه ملی و همه جانبه برداریم.


باقری یادآوری کرد: دانشگاه محل تشریک مساعی و تضارب آرا است و مسئولان باید با داشتن استراتژی نوین، برنامه ریزی به موقع و صحیح آنان را به هدف نهایی که همان توسعه و بالندگی کشور و نظام است رهنمون باشند.


وی نشریات دانشجویی را حاصل تراوش فکر و اندیشه دانشجویان عنوان کرد و گفت: باید با مدیریت صحیح، برنامه ریزی درست در بارور کردن این نشریات تلاش کنیم و به فرزندان خود مشارکت کردن در امور را یاد دهیم تا این نشریات از جایگاه کپی رایت به جایگاه تولیدی با موضوعات فرهنگی ، اجتماعی و... ارتقا یابد .


رییس واحد بندرعباس هدف از این جشنواره را استفاده از فکر و اندیشه دانشجویان در راستای تبادل آرا و برقراری ارتباط بین اهالی قلم، فکر و اندیشه عنوان کرد و گفت: مسئولان باید از این فضای ایجاد شده بهترین بهره را برای رسیدن به اهداف فرهنگی دانشگاه بکار ببندند و با استفاده از این فرصت مغتنم زمینه رشد این نشریات و استعدادهای اهالی قلم را کشف و در راستای بهره‌وری درست بکار گیرند.


باقری تاکید کرد: همه دست اندکاران باید با برنامه ریزی صحیح زمینه برگزاری شکوهمند این جشنواره را فراهم سازند تا با ایجاد رضایت مندی بهتر بتوانیم میزبان خوبی برای این جشنواره باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته