دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1395 - 12:31

واکنش مطهری به حادثه برخورد دو قطار در سمنان: مسئولان رده بالا هم باید پاسخگو باشند

نائب رئیس مجلس گفت: حادثه برخورد دو قطار به هرحال نشانه یک نوع بی‌انضباطی در کار وزارت راه و شهرسازی است.
کد خبر : 137807

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از کانال تلگرامی علی مطهری، نائب رئیس مجلس در واکنش به حادثه قطار سمنان اظهار کرد: حادثه برخورد دو قطار به هرحال نشانه یک نوع بی‌انضباطی در کار وزارت راه و شهرسازی است.


مطهری با ابراز تأسف نسبت به حادثه برخورد دو قطار مسافربری در سمنان که باعث کشته شدن 45 نفر از هموطنانمان شد، تاکید کرد: در این حادثه وزارت راه و شهرسازی مسئول است و باید پاسخگوی این واقعه باشد.


وی در ادامه با اشاره به لزوم بررسی پرونده این فاجعه و شناسایی مسئول این حادثه با بیان اینکه «قطعا مقصر اولیه و اصلی این اتفاق همان مامور کنترل بوده که دچار خطا شده است»، تصریح کرد: البته همیشه در اینگونه حوادث مسئولان رده بالا هم باید پاسخگو باشند، و لذا باید مسئولان وزارت راه و شهرسازی پاسخگوی این اتفاق باشند.


نائب رئیس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از شرایط موجود در وزارت راه و شهرسازی گفت: حادثه برخورد دو قطار به هرحال نشانه یک نوع بی‌انضباطی در کار وزارت راه و شهرسازی است.


وی در پایان درباره موضع مجلس درباره این حادثه، گفت: در حال حاضر باید منتظر پاسخ مسئولان وزارت راه و شهرسازی باشیم تا بعد از آن تصمیم مقتضی گرفته شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته