دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1394 - 12:21

قلعه‌نویی: افشارزاده متقاعد شد/ قول دادند مشکل مالی برطرف شود

سرمربی استقلال می گوید جلسه اش با افشارزاده مفید بوده است.
کد خبر : 13773

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری‌ آنا، امیر قلعه نویی پس از جلسه با بهرام افشارزاده درباره این جلسه به خبرنگاران گفت: جلسه خوبی را با حضور افشارزاده و نظری جویباری برگزار کردیم که درباره نتیجه‌گیری‌های اخیر و مسائل رفتاری و روانشناسی تیم بحث شد. در مجموع صحبت های خوبی مطرح شد و البته بسیاری از این صحبت ها درون خانوادگی است اما نقطه نظرات یکدیگر را شنیدیم و درباره آنها صحبت کردیم.


وی افزود: درباره آن صحبت‌ها باید بگویم که مسئولیت نتایج با من است و این صحبت‌ها هم درون خانوادگی بود. این مشکلات مربوط به الان نیست و مدت زیادی می‌شود که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم. البته در جلسه‌ای که با حضور آقای سبک دست، نماینده اسپانسر باشگاه برگزار شد ایشان قول‌هایی دادند که قبل از بازی این هفته‌ مشکلات مالی را برطرف کنند.


سرمربی آبی پوشان در واکنش به اظهارات افشارزاده که گفته بود پیش از این پیشنهاد استفاده از روانشناس و بدنساز به او داده است، گفت: صحبت‌هایی شد و با توضیحاتی که ارائه کردیم آقای افشارزاده متقاعد شد که ما مشکل بدنی نداریم. ما در سالی که قهرمان شدیم، تنها یک بازی بود که بیشتر از 90 کیلومتر دوندگی تیمی داشتیم اما اگر به آنالیز بازی با ذوب آهن که دو هفته‌ پیش انجام دادیم نگاه کنیم، تیم ما بالغ بر 115 کیلومتر دوندگی داشته است. مشکل بدنی در تیم وجود ندارد و اگر مشکلی باشد، در جاهای دیگر است.


قلعه‌نویی درباره جلسه روز یکشنبه افشارزاده با برخی از پیشکسوتان استقلال، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم در این باره صحبتی کنم، ولی فقط می گویم نگاه‌ها فرق می‌کند. یک زمان کسانی همچون هادی نراقی و اصغر حاجیلو با شخص بنده تماس می‌گیرند و به ما کمک فکری می‌دهند. ما نمی گوییم که بقیه پیشکسوتان اظهار نظری نکنند. همه آنها برای ما عزیز هستند. به قول معروف احترام هر جا به مو سفیدان آن است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته