دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان به مناسبت هفته بسیج

دکتر بابک آل طه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.
کد خبر : 137665

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان آمده است:


«بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند.


ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش و آسایش امروزی را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیانی است که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند تا این چنین در محضر خداوند متعال،امام (ره) و مردم ولایت مدار ایران اسلامی سربلند و شایسته تحسین باشند.


احساس مسولیت و تعهد در برابرانقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است .بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری(مد) نیز به زیبایی متجلی شده است که : "بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است".


بسیج به مفهوم یک ظرفیت توانمند برای حضور در عرصه های پیشرفت و نیاز های پیش روی جامعه، میدان های متنوعی دارد که یکی از این میدان ها و حوزه ها، نقش آفرینی بسیج در عرصه علم و علم آموزی ،حضوریکپارچه در فضای علمی و تحقیقاتی و تقویت پایه های استقلال کشور است.


بی تردید اساتید و دانشجویان بسیجی استان کرمان با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد) وبا تکیه بر خلاقیت و نوآوری، با پیشرفت های علمی و فکری خود، زمینه ی رشد و توسعه تفکر علمی وبسیجی را در دانشگاه های استان فراهم خواهندآورند.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس ،هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان سلحشور بویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان تبریک می گویم و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته