دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1394 - 14:18

توانمندسازی دانش‌آموزان سروستانی با استفاده از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: این واحد دانشگاهی از امکانات و پتانسیل‌های بسیاری برای توانمندسازی دانش آموزان برخوردار است.
کد خبر : 13762

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی وادی در دیدار سید نصراله سادات رئیس اداره آموزش و پرورش سروستان به همراه معاونان این اداره که در آن راهکارهای همکاری علمی و آموزشی این دو نهاد علمی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت، با توجه به وجود ۳۰ کارگاه و آزمایشگاه با پیشرفته‌ترین امکانات روز در زمینه‌های علوم پایه و فنی و مهندسی و بیش از ۵۰ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی تا کار‌شناسی ارشد، افزود: این دانشگاه از نظر امکانات آموزش، رفاهی، ورزشی و مذهبی با استاندارهای لازم در شهرستان منحصر به فرد است.


وی با توجه به وجود کارگروه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی متشکل از استادان مجرب دانشگاه خاطرنشان کرد: این دانشگاه و امکانات آن متعلق به مردم این شهرستان است و دانشگاه در تمامی زمینه‌ها برای توانمندسازی علمی و آموزشی دانش آموزان شهرستان همکاری خواهد کرد.


رئیس اداره آموزش و پرورش سروستان نیز با تقدیر از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به پتانسیل‌ها و امکانات مطلوب این واحد دانشگاهی گفت: نقش این دانشگاه در افزایش روحیه امید دانش آموزان و ارتقاء علمی و فرهنگی شهرستان بر هیچ کس پوشیده نیست.


سادات افزود: قطعا این همکاری دو جانبه زمینه را برای اعتلای علمی و فرهنگی شهرستان فراهم خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته