دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1394 - 14:26

دانشجویان و استادان برای نهادینه‌سازی سیره فاطمی تلاش کنند

همزمان با میلاد حضرت امام محمد باقر (ع) نشست هم اندیشی با حضور استادان و دانشجویان درباره گوهر عفاف با نگاهی به سیره فاطمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا برگزار شد.
کد خبر : 13753

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عضو گروه معارف واحد بیضا در جلسه هم اندیشی با موضوع «گوهر عفاف با نگاهی به سیره فاطمی» گفت: باید برای نهادینه کردن فرهنگ حجاب با نگاهی به سیره فاطمی از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه استفاده شود.


صدیقه بحرانی با توجه به لزوم برنامه ریزی دقیق و منظم درباره نهادینه کردن فرهنگ حجاب گفت: بی‌تردید در این راه، سختی و مشکلات متعددی وجود دارد که با توکل به خداوند متعال و الگو گرفتن از سبک زندگی فاطمی می‌توان جامعه، جوانان و دانشجویان را با سبک زندگی فاطمی الفت بخشید.


بحرانی با تشریح سیره عملی زندگی درس آموز حضرت فاطمه الزهرا (س) و جایگاه منزلت آن حضرت گفت: سیره حضرت زهرای مرضیه همانند چراغی فروزان راه صحیح حیات را به ما می‌آموزد بنابراین این وظیفه ماست تا با دقت و تامل بیشتر این سبک و سیره را در همه شئونات زندگی خود پیاده کنیم.


عضو گروه معارف واحد بیضا با تاکید بر تلاش دانشجویان و استادان برای نهادینه سازی سیره فاطمی افزود: ما باید نسبت به مانوس کردن نسل جوان به ویژه دانشجویان با اندیشه‌ها و آموزه‌های اخلاقی آن بزگوار اهتمام ویژه‌ای ورزید.


نشست هم اندیشی گوهر حجاب عفاف با نگاهی به سیره فاطمی به همت دفتر فرهنگ اسلامی و مشارکت گروه معارف واحد بیضا برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته