دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1395 - 14:07

روسیه گفت‌وگو با پسر ترامپ درباره سوریه را تکذیب کرد

سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه هرگونه ارتباط این کشور با پسر رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا درباره سوریه را تکذیب کرد.
کد خبر : 137522

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری الاهرام، دیمیتری پسیکوف هرگونه ارتباط میان کرملین یا وزارت امور خارجه روسیه را با دیدارهای خاص که با هدف وضع قانون اساسی جدید در سوریه در پاریس با دونالد جونیور ترامپ، فرزند رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا انجام شده بود، رد کرد.


پسیکوف در پاسخ به سوالی درباره ارتباط مستقیم کرملین یا وزارت امور خارجه روسیه با پسر ترامپ، گفت: «نه کرملین و نه وزارت امور خارجه ارتباطی با این دیدار ندارند.»


به گزارش آنا، روزنامه وال‌استریت ژورنال چهارشنبه گذشته در گزارشی نوشته بود: «دیدار دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد دونالد ترامپ درباره مشارکت و همکاری واشنگتن با مسکو برای پایان دادن به درگیری‌های خونین سوریه، در هتل ریتز در مرکز پاریس و با حضور حدود 30 نفر انجام شد. در این نشست رنده قسیس، رئیس جنبش مجمع چند حزبی سوریه نیز حضور داشت.»


طبق گزارش این روزنامه، قسیس در کاربری فیسبوک خود درباره این نشست نوشت: «معتقدم ترامپ پسر بسیار عملگرا و انعطاف‌پذیر است. با پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ما به تحرکات برای حل سیاسی و دستیابی به توافق حقیقی میان روسیه و آمریکا درباره پرونده سوریه بسیار امیدوار شدیم. این تنها یک اعتقاد یا آرزو نیست، بلکه این همان چیزی است که من از دیدار ماه اکتبر (آبان) با دونالد ترامپ جونیور در پاریس دریافتم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته