دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1394 - 11:22
رئیس واحد زاهدان:

تبیین جایگاه فرهنگی مسجد در زندگی جوانان یکی از وظایف مهم دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در مراسم غبارروبی مسجد النبی (ص) این دانشگاه گفت: مهمترین وظیفه دانشگاه تبیین جایگاه فرهنگی مسجد در زندگی جوانان و دانشجویان است.
کد خبر : 13739

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید محمدرضا حسینی‌طباطبایی در مراسم غبارروبی مسجدالنبی (س) که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رجب انجام شد، عنوان کرد: با توجه به اهمیت برنامه‌های فرهنگی، مسجد به عنوان مهمترین پایگاه برای انجام مراسم فرهنگی و مذهبی است به همین دلیل باید در امر نظافت آن اهتمام لازم را به‌کار برود.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، دانشجویان را قشر فعال و پویای جامعه معرفی کرد و آنان را سرباز فرهیخته انقلاب برشمرد، طباطبایی بیان کرد: تبیین ارزش‌های اسلامی و فرهنگی در محیط دانشگاه انجام می‌شود، مسئولین دانشگاهی باید با انجام فعالیت‌های فرهنگی مثل بزرگ‌داشت مسجد، پاکیزه کردن این مکان مقدس و ترویج فرهنگ‌های اسلامی بتوانند دانشجویان را برای انجام فعالیت‌های فرهنگی ترغیب کنند.


این مسئول، دانشگاه را محیطی علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خواند و با تاکید بر نقش مؤثر دانشجویان در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه گفت: دانشجویان پویندگان راه تعالی هستند و مسئولان فرهنگی دانشگاه باید در راستای تهذیب نفس دانشجویی کوشش بیشتری داشته باشند.


در ادامه پس از غبارروبی مسجدالنبی (ص) هیات رئیسه، اساتید و کارکنان واحد زاهدان با شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تجدید میثاق کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته