دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کمالوند: بیشتر صاحب موقعیت شدیم/ به هوادارن استقلال خسته نباشید می‌گویم

سرمربی گسترش فولادگفت: می‌دانید که در ورزشگاه آزادی وقتی برابر استقلال ۱۰ نفره شوید و دو بر صفر هم عقب باشید چقدر سخت است که بازی را برگردانید.
کد خبر : 137329

به گزارش گروه ورزشی آنا، فراز کمالوند پس از تساوی ۲ بر ۲ شامگاه جمعه تیمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: «جا دارد قبل از هر چیز تشکر کنم از کسانی که دعای خیرشان در این چند هفته پشت سر تیم ما بود. ما شرایط سختی داشتیم و چند بازیکن را از دست دادیم و بازیکنانی هم که گرفتیم نیاز به زمان داشتند تا بتوانند به تیم ما کمک کنند.»


کمالوند در مورد دیدار برابر استقلال نیز خاطرنشان کرد: «فوتبال زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که موقعیت های بسیار زیادی هم در آن بود. سهم ما از موقعیت های خطرناک بیشتر بود و می توانستیم گل های دیگری را هم به ثمر برسانیم.»


وی ادامه داد: «دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. می دانید که در ورزشگاه آزادی وقتی برابر استقلال ۱۰ نفره شوید و دو بر صفر هم عقب باشید چقدر سخت است که بازی را برگردانید. با این حال تیم ما خیلی خوب بازی کرد و موقعیت های خطرناک بیشتری نسبت به استقلال داشت. با این حال هر دو تیم خوب بازی کردند و تماشاگران فوتبال زیبایی را شاهد بودند.»


کمالوند در مورد عملکرد خسوس نیز گفت: «این دروازه بان فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و شاید به خاطر همان عملکرد قبلی الان همه توقع بالایی از خسوس دارند. با این حال من از او راضی هستم اما هر جا لازم باشد از دروازه بان دوم هم استفاده خواهیم کرد.»


سرمربی گسترش فولاد خاطرنشان کرد: «باید یک خسته نباشید همه به هواداران استقلال بگویم که با این سرما به ورزشگاه آمدند و تیمشان را تشویق کردند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته