دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1393 - 12:09
واکنش معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش به اعتراض مربیان ناراضی

مناف هاشمی:‌ مشکلی نیست هدیه را نمی‌خواهند، قبول نکنند/ حقوق دادن به مربیان وظیفه وزارت نیست

معاون منابع مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به اعتراض مربیان تیم‌های ورزشی که از کم بودن میزان مبلغ هدایای پرداختی دولت ابراز نارضایتی کردند، گفت:‌ مشکلی نیست هدیه را نمی‌خواهند قبول نکنند.
کد خبر : 1372

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هفته گذشته در حالی برگزار شد که تعدادی از مربیان تیم‌های ورزشی نسبت به کم بودن میزان پاداش دریافتی خود از دولت بسیار ناراضی بودند و البته در اقدامی خودجوش چندنفر از آنها این هدیه را به وزارات پس دادند.


سید مناف هاشمی معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان بعد از اطلاع از این موضوع نسبت به آن واکنش نشان داد و گفت: معنای اعتراض این تعداد مربیان را درک نمی‌کنم، آنها در مقابل زحمات و وظایفی که برای موفقیت‌ ورزشکاران عهده‌دار هستند مبالغ زیادی از فدراسیون‌های خود دریافت می‌کنند. مراسمی که برگزار شد تنها برای تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی بود که در حاشیه آن نیز پاداشی برای مربیان تیم‌ها در نظر گرفته بودیم که آن هم طبق برنامه به عزیزان اهدا شد.


وی ادامه داد: وظیفه وزارت ورزش و جوانان پرداخت حقوق به مربیان نیست و آنها باید مطالبات خود را از فدراسیون‌های زیر مجموعه وزارت ورزش دریافت کنند. اینکه تعدادی از مربیان اعتراض کردند معنا ندارد ما طبق روال پاداشی را برای آنها در نظر گرفتیم و به دوستان پرداخت کردیم اکنون آنها این هدیه را دریافت کردند و البته اگر مبلغ اهدایی را نمی‌خواهند قبول کنند هیچ مشکلی وجود ندارد و می‌توانند آن را به وزارت ورزش عودت دهند.


وی افزود: وزارت ورزش تاکنون قدردان زحمات مربیان عزیز بوده است و تا آنجا که بتواند از آنها در مراحل مختلف حمایت خواهد کرد اما بحث پرداخت مزایا و حقوق همانطور که گفتم به ما مربوط نمی‌شود و تنها وزارت می‌تواند برای عملکرد این عزیزان پاداشی را در حد توان فراهم کند.


معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش همچنین درباره بودجه سال آینده این وزارتخانه گفت: کمیسیون تلفیق مجلس هنوز به طور رسمی نظر نهایی خود را درباره 10 طرح پیشنهادی ما اعلام نکرده و همچنان منتظر نظر آنها هستیم. اگر کمیسیون تلفیق با سه یا چهار پیشنهاد ما موافقت نماید می‌توانیم رشد خوبی را در بودجه ورزش در سال آینده شاهد باشیم.


هاشمی درباره تخصیص بودجه به فدراسیون‌های ورزشی عنوان کرد: میزان 10 میلیارد تومان اعتبار در اسفندماه قرار است به فدراسیون‌هایی اختصاص داده می‌شود که طبق تفاهم نامه توانستند برنامه‌های جاری ورزش را در فدراسیون‌هایشان عملیاتی کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته