دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت‌وگو با آنا؛

آذری: نامه اعتراضی‌مان را به فدراسیون فوتبال دادیم/ برنامه‌های سرمربی تیم ما حساب شده است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: کمیته انضباطی ملاحظه تیم‌های پرطرفدار را می‌‌کند.
کد خبر : 137195

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، با تصمیم سازمان لیگ دیدار تیم‌های گسترش فولاد و ذوب‌آهن در ورزشگاه خانگی تیم گسترش فولاد برگزار می‌شود. این تصمیم‌گیری سازمان لیگ باعث شده تا باشگاه ذوب‌آهن به این موضوع اعتراض کند. ذوبی‌ها معتقدند چون تیم گسترش فولاد در 2 دیدار قبلی خود میزبان بوده، بنابراین نباید برای سومین بار میزبان باشد. حتی اگر حریفان این تیم در آن دیدارها انصراف داده‌اند و گسترش بدون برگزاری مسابقه‌ای به جمع 8 تیم پایانی رسیده است.


در همین رابطه سعید آذری به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «متاسفانه تصمیماتی گرفته می‌شود که همواره برخی تیم‌ها آسیب می بینند. ما دلایل مستدلی داریم که ثابت می‌کند تیم گسترش فولاد باید این بار میهمان باشد و در خانه ما بازی کند اما در سازمان لیگ تیمیم دیگری می‌گیرند و ادله‌ای می‌آورند که از نظر ما کاملا مردود است. به‌نظرم دوستان در حال بازی با کلمات هستند و حرف‌هایی می‌زنند که مورد قبول نیست.»


او ادامه داد: «اینکه بهروان و یا دیگر همکاران ایشان گفته‌اند در بازی قبلی گسترش فولاد حریف این تیم شهرداری ماهشهر از حضور در بازی استنکاف کرده و این مسابقه لغو نشده است، در صورتی قابل استناد است که تیم گسترش فولاد در استادیوم حاضر می‌شد و یا حداقل چند ساعت قبل از بازی مشخص می‌شد که شهرداری ماهشهر قصد بازی ندارد. نه اینکه روز قبل از بازی این قضیه مشخص شود.»


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: «سوال من اینجاست که اگر تصمیم کمیته مسابقات سازمان لیگ قطعی است، جرا تصمیم‌گیری نهایی برعهده هیات رئیسه سازمان لیگ گذاشته شده است؟ در هر صورت ما اعتراض خود را از طریق فدراسیون فوتبال انجام داده‌ایم و نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون داده‌ایم. او هم برای پیگیری هر چه زودتر این موضوع نامه‌ای به سازمان لیگ داده و ظرف یکی دو روز آینده جلسه‌ای برگزار می‌شود و درباره میزبان دیدار ذوب‌آهن و گسترش فولاد تصمیم‌گیری نهایی صورت می‌گیرد.»


آذری درباره اینکه وضعیت طلب باشگاه ذوب‌آهن از یاشگاه پرسپولیس بابت مالیات جری بنگستون تصریح کرد: «قبلا هم گفتم که کمیته انضباطی ملاحظه تیم‌های پرطرفدار را می‌‌کند و رای صادر نمی‌کند. به طور حتم اگر این ماجرا برعکس بود تا به امروز ما محکوم شده بودیم و جریمه را هم پرداخت می‌کردیم. امیدوارم نگاه یکسانی به همه تیم‌ها بشود تا فوتبال ما پیشرفت کند.»


او درباره دیدار امروز ذوب‌آهن در خانه صنعت‌نفت آبادان نیز بیان داشت: «بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود. صنعت‌نفت از آن دست تیم‌هایی است که فوتبال رو به جلو و هجومی انجام می‌دهد و ما هم شکل بازی‌مان همین گونه است. برنامه‌های سرمربی تیم ما حساب شده است و می‌دانم که شانس زیادی برای برنده شدن داریم. امیدوارم بازیکنان تیم ما اشتباهی مرتکب نشوند تا 3 امتیاز خارج از خانه را به دست آوریم و در جدول رده‌بندی رشد خوبی داشته باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب