دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1395 - 09:53

حضور دکتر میرزاده به نمایندگی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مراسم تشییع آیت‌الله موسوی اردبیلی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی به قم رفت.
کد خبر : 137189

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمید میرزاده به نمایندگی از آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیأت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تشییع این مرجع تقلید که عضو هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی بودند، حضور یافت.


آیت الله موسوی اردبیلی یکی از موسسان اصلی دانشگاه آزاد اسلامی بود که چهارشنبه گذشته در اثر سکته دار فانی را وداع گفت. ایشان به مدت چند روز در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود و در آین مدت، رهبر معظم انقلاب، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، روسای سه قوه، مسئولان و شخصیتهای سیاسی، مذهبی و فرهنگی و... از ایشان عیادت کردند.


در مراسم تشییع که با حضور رئیس‌جمهور، برخی از وزرا، رئیس مجلس شورای اسلامی، شاگردان، استادان دانشگاه و عموم مردم برگزار شد، دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز به نمایندگی از آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی همراه با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر این عالم ربانی و مرجع عالیقدر جهان تشیع شرکت کرد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابتدا برای وداع با پیکر عضو هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در منزل آیت‌الله موسوی اردبیلی حضور یافت و سپس با حضور در جمع عزاداران این فقید اندیشمند، پیکر او را تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع و تدفین کردند.


دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری و مهندس محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم دکتر میرزاده را همراهی می‌کردند.


گفتنی است هیاتی متشکل از آقایان حمید میرزاده، محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین رستگاری، مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی، به نمایندگی از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم شرکت کرده بودند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته