دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1395 - 19:14

برادران جیب بر پایتخت را شناسایی کنید + تصویر

پلیس آگاهی تهران با دستگیری ۲ برادر که در ایستگاه های اتوبوس و مترو اقدام به جیب بری می کردند، از مالباختگان خواست هر دو متهم را شناسایی کنند.
کد خبر : 137175

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ایران آنلاین، ۲۳ آبان ماموران تجسس کلانتری ۱۰۶ نامجو در محدوده ایستگاه اتوبوس دروازه دولت، در شلوغی جمعیت داخل ایستگاه به حرکات دو جوان مشکوک و آنها را تحت نظر قرار دادند. این دو جوان به بهانه سوار شدن به اتوبوس، خودشان را به یکی از مسافران چسبانده و در یک لحظه اقدام به سرقت محتویات جیب وی کرده و بدون سوار شدن به اتوبوس از داخل ایستگاه خارج شدند.


ماموران با تعقیب این دو، زمانی که آنها قصد ورود به داخل مترو دروازه دولت را داشتند، هر دو نفرشان را دستگیر و در همان بازرسی بدنی اولیه موفق به کشف چندین دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه از آنها شدند.


با انتقال متهمان به کلانتری ۱۰۶ نامجو و اعتراف صریح به سرقت به شیوه جیب بری، پرونده مقدماتی تشکیل شد.


با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره هفدهم با شناسایی صاحبان گوشی های تلفن همراه کشف شده موفق به شناسایی تعدادی از مالباختگانی شدند که گوشی های تلفن همراه آنها، در همان روز دستگیری متهمان سرقت شده بود.


یکی از مالباختگان پس از حضور در اداره هفدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت: صبح گوشی تلفن همراهم در خیابان انقلاب – محدوده پل چوبی سرقت شده است.


مالباخته ای دیگر نیز پس از شناسایی یکی از متهمان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۸ صبح در ایستگاه اتوبوس میدان ولی عصر، هنگام پیاده شدن از اتوبوس بی آر تی متوجه هل دادن خود توسط یکی از این دو نفر شدم اما در آن لحظه اصلا فکر نمی کردم که گوشی تلفن همراهم سرقت شده باشد. پس از پیاده شدن از اتوبوس، قصد تماس با گوشی تلفن همراه خود را داشتم که متوجه سرقت گوشی تلفن همراه خود شدم. در ادامه، در ساعت ۱۲:۰۰ همان روز از سوی پلیس با بنده تماس گرفتند و اعلام شد که گوشی تلفن همراهم کشف و سارقان نیز دستگیر شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته