دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علی بی‌غم در گفت‌وگو با آنا:

مشکل تعویض دفترچه درمانی جعفر والی رفع شد/ ای کاش مسائل بیمه هنرمندان به صورت ریشه‌ای حل شود

علی بی‌غم که پیگیر مسائل بیمه و حقوق بازنشستگی جعفر والی بوده است، از رفع مشکلات مربوط به دفترچه بیمه جعفر والی که این‌روزها به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری است، خبر داد.
کد خبر : 137130

علی بی‌غم در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا گفت: «روز گذشته سوم آذر ماه معاون رئیس جمهوری از جعفر والی عیادت کرد و با برقراری چندین تماس مشکلات موجود در خصوص بیمه این هنرمند پیشکسوت را رفع کرد.»


وی در خصوص تمدید نشدن دفترچه بیمه درمانی جعفر والی عنوان کرد: «برای تعویض دفترچه بیمه به شعب مراجعه کردم که در مقابل این درخواست به من گفته شد دفترچه والی تعویض نخواهد شد چراکه حقوق وی واریز نشده است، در ادامه پیگیری‌هایم مشخص شد که حقوق جعفر والی واریز شده است. پس از اثبات این مورد مسئولان تعویض دفترچه بیمه اعلام کردند که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حق بیمه را پرداخت نکرده است. ما نیز این موضوع را به مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع دادیم که با پیگری و تماس‌های مهدی شفیعی مدیر اداره کل هنرهای نمایشی قرار شد دفترچه درمانی تعویض شود.»


وی ادامه داد: «در راستای پیگیری‌های مکرر و تماس‌ها و تلاش‌های مسئولان به تمام شعب دفاترخدماتی اعلام شد که با مراجعه ما به هر شعبه، دفترچه جعفر والی تمدید شود.»


بی‌غم درباره وضعیت کنونی جعفر والی نیز بیان کرد: «حال والی خوب است ولی بر اساس تصمیمات پزشکان باید تا اطلاع ثانوی در بیمارستان تحت نظر باشد. »


وی افزود: «آزمایش‌های جعفر والی هنوز کامل نشده است و این هنرمند زیرنظر تیم پزشکی احتمالا تا یک هفته آینده در بیمارستان بستری خواهد بود.»


وی در پایان سخنانش گفت: «خوشبختانه مشکل جعفر والی با پیگیری‌ها حل شد اما ای‌کاش این مسئله به صورت ریشه‌ای حل شود. هنرمندی چون والی در جایگاهی است که ریاست جمهوری نماینده خود را برای رفع مشکلش می‌فرستد اما بسیاری از هنرمندان وجود دارند که با وجود سالها فعالیت در حوزه هنر نمایش از این امکان بهره‌مند نمی‌شوند و مدتها و یا سالها با چنین مشکلاتی دست‌و پنجه نرم می کنند. ای کاش این مسئله نهادینه شود و تمامی هنرمندان بتوانند به حق و حقوق خود برسند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: جعفر والی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته