دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور تولید‌کنندگان استان‌های کرمان و یزد صورت گرفت؛

برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان در دانشگاه آزاد اسلامی زرند

خبرگزاری آنا: نخستین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در قالب ۲۵ غرفه و نمایندگی‌هایی از تولید‌کنندگان مصالح و تاسیسات ساختمانی استان‌های کرمان و یزد در سالن دانشگاه آزاد واحد زرند گشایش یافت.
کد خبر : 137

دبیر برگزاری این نمایشگاه در حاشیه مراسم افتتاحیه با قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و توجه ویژه دانشگاه به حوزه صنعت ساختمان ‌ به خبرنگار آنا گفت: در این نمایشگاه مصالح ساختمانی از جمله شیرآلات‌، درب و پنجره‌های دو جداره، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، ‌سرامیک، عایق، فناوری‌های نوین در ساختمان و تاسیسات ساختمانی به نمایش گذاشته شده است.


ناصر شریفی با توجه به توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش که پروژه‌های بسیار خوبی در زمینه صنعت ساختمان به فعالان این حوزه معرفی و دانشگاه را به عنوان یک ظرفیت بالقوه در شهرستان مطرح کرده است، تاکید کرد: همه گروه‌ها و صنوف مختلف با همکاری متقابل می‌توانند برای اعتباربخشی به خدمات و محصولات خود از این فرصت ‌‌نهایت استفاده را ببرند.


وی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری سرمایه‌داران و همچنین معرفی صنایع ساختمانی و تاسیسات ساختمانی را برای استحکام در ساخت و ساز از اهداف بر‌گزاری این نمایشگاه اعلام کرد.
این نمایشگاه از 9 صبح به مدت 3 روز(از امروز) در سالن ورزشی شماره یک دانشگاه آزاد اسلامی زرندبه مساحت یکهزار متر مربع میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.


انتهای پیام/ع


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته