دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1394 - 08:26
حسینی‌طباطبایی عنوان کرد

تلاش واحد زاهدان برای راه‌اندازی مقاطع ارشد و دکتری رشته علوم آزمایشگاهی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در مراسمی که به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی برگزار شده بود، با قدردانی از زحمات دانشجویان در مراکز بهداشتی و درمانی گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بسیار فعال و پرکار هستند.
کد خبر : 13682

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سیدمحمدرضا حسینی‌طباطبایی، با تبریک روز علوم آزمایشگاهی به اساتید و دانشجویان گفت: تمامی رشته‌های آموزش عالی و بخصوص رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی نباید تنها یک رشته آموزشی باشد و باید تبدیل به رشته‌های تحقیقاتی و پژوهشی شود.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با توجه به اهمیت رشته علوم آزمایشگاهی افزود: اهمیت این رشته بر همگان مشخص است و همه می‌دانیم که جامعه نیاز شدید به این رشته دارد.


این مسئول با بیان اینکه تمام تلاش خود برای تاسیس مقاطع ارشد و دکتری رشته علوم آزمایشگاهی خواهیم داشت، عنوان کرد: در راستای تاسیس مقاطع تحصیلات تکمیلی نیاز به تجهیز آزمایشگاه‌ها و جذب هیات علمی بیشتر در این رشته هستیم.


وی افزود: در راستای مرتفع کردن مشکلات آزمایشگاه‌ها موفق به خریداری برخی از تجهیزات آزمایشگاهی شده‌ایم که به زودی در آزمایشگاه‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.


در پایان این مراسم از اساتید و اعضای هیات علمی رشته علوم آزمایشگاهی با اعطای هدایایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته