دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«خوب، بد، زشت» به حوزه هنری می‌رود

نمایش «خوب، بد، زشت» با کارگردانی شقایق فتحی از پنجشنبه چهارم آذر در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 136700

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی نمایش، شقایق فتحی این خبر را اعلام کرد و افزود: «خوب، بد، زشت» از آثار منتخب جشنواره خمسه است که با روایتی متفاوت به موضوع «شهدای مدافع حرم» می‌پردازد.


وی افزود: این نمایش تا دوم آذر در پلاتو بنیاد روایت اجرا شد و از فردا تا پایان آذر در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه خواهد رفت.


این کارگردان درباره انگیزه‌اش از اجرای این نمایش گفت: معتقدم هنرمند باید فرزند زمان خودش باشد و از آنجایی که موضوع مدافعین حرم این روزها یکی از مقوله‌های برجسته جامعه‌ امروز است، من به‌عنوان یک هنرمند خود را موظف می‌دانم شکل درست این مضمون را به سمع و نظر مخاطب برسانم. «خوب، بد، زشت» در حالی که نشانگر چهره‌ای از حماسه مدافعان حرم است، در خود اعتراضی را نهفته دارد که نوک پیکان نقدش به سوی کسانی ست که به گونه‌ای درگیر دنیا شده‌اند که از اصل خود به دور افتاده‌اند و از مرگ غافل مانده‌اند.



فتحی تصریح کرد: این نمایش درباره دو نفر از اهالی جنوب ایران است که وانتی را در پمپ‌بنزین می‌دزدند، ازقضا بار وانت محموله ایست که حال و هوای این دو را عوض می‌کند و مسیر زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد.


وی گفت: «خوب، بد، زشت» را ابوالفضل حاجی علی خانی نوشته و این نمایش تا 30 آذر با هنرمندی حاجی علی خانی و سعید دولتی اجرا می‌شود


انتهای پیام/

برچسب ها: شقایق فتحی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته