دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با آنا؛

فکر نمی‌کنم طاهری از پرسپولیس برود/ بازیکنان اوکراینی فعلا هستند

عضو هیات‌ مدیره پرسپولیس گفت: تا آنجایی که می‌دانم طاهری کما فی‌السابق سرپرست باشگاه است.
کد خبر : 136677

محمدرضا زادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان اروپا و اینکه برانکو فهرست بازیکنان جدیدی را در اختیار هیات مدیره قرار داده است یا نه،‌گفت: «به طور حتم مسابقات لیگ قهرمانان از اهمیت زیادی برخوردار است. حریفان همگی آماده و قدرتمند هستند و باید برای شکست آنها نیمکت قوی در اختیار تیم پرسپولیس باشد. با این حال تصمیم نهایی را سرمربی تیم می‌گیرد و اگر او تشخیص بدهد بازیکن جدیدی را جذب خواهیم کرد. هنوز که خبری از لیست جدید نیست.»


عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره تغییرات در مدیریت باشگاه و رفتن علی‌اکبر طاهری از سرپرستی باشگاه اظهارداشت: «بحث تغییرات را از شما می‌شنوم. اصلا چنین موضوعی در هیات‌مدیره مطرح نشده است. اگر صحبتی هم شده با خود طاهری بوده و من در جریان نیستم. تا آنجایی که می‌دانم طاهری کما فی‌السابق سرپرست باشگاه است و کارهای خود را همچون گذشته دنبال می‌کند.»


او درباره بازیکنان اوکراینی که هنوز کمکی به پرسپولیس نکرده‌اند و احتمالا در لیست خروجی تیم پرسپولیس قرار دارند،‌ بیان داشت: «بازیکنان اوکراینی با نظر مستقیم برانکو جذب شده‌اند و فعلا که در تیم حضور دارند. هرگونه اتفاقی که برای آنها صورت بگیرد با خواسته سرمربی تیم خواهد بود. فعلا که برانکو درخواستی برای جدایی بازکنان اوکراینی نداده است.»


وی درباره دیدار پرسپولیس با پیکان و غیبت چند بازیکن تیم به خاطر مصدومیت گفت: «نیمکت پرسپولیس پر مهره است و غیبت چند بازیکن نمی‌تواند کار را خیلی سخت کند. برانکو تیم خوبی ساخته تا بتواند در طول فصل با اتفاقات طبیعی که رخ می‌دهد،‌ کنار بیاید. مشکل خاصی نیست و می‌دانم بازی خوبی برابر پیکان انجام خواهیم داد.»


زادمهر در واکنش به این موضوع که نوع تمرینات برانکو دلیل این همه مصدومیت بازیکنان پرسپولیس نیست ، تصریح کرد: «در فصل سرما هستیم و زمین بازی لغزنده و لیز هست. پیش می‌آید که برخی مواقع یک تکل ساده هم باعث می‌شود تا بازیکن زمین بخورد و مصدوم شود. برانکو مربی باتجربه‌ای است و تمرینی را به بازیکنان خود نمی‌دهد که باعث مصدومیت‌شان شود. ضمن اینکه غیبت همه بازیکنانی که عنوان شده برابر پیکان قطعی نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب