دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1395 - 08:42

عضو هیأت رئیسه مجلس: لغو سخنرانی معنی ندارد

یک عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد گفت: اگر به یک نماینده اجازه سخرانی ندهیم پس چه کسی می خواهد حرف بزند.
کد خبر : 136640

محمد قسیم عصمانی نماینده بوکان و عضو هیأت رئیسه مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره پیامد لغو مراسم های سخنرانی اظهار کرد: لغو سخنرانی هرکسی با هر محتوایی هزینه اش بیشتر از انجام سخنرانی آن فرد است یعنی اگر یک سخنران خیلی بد هم دعوت کنید که خیلی انحرافی هم صحبت کند، هزینه انجام سخنرانی او به مراتب کمتر از آن است که سخنرانی اش لغو شود. در این باره بالاخره باید یک عقلی حکمیت کند.


وی ادامه داد: لغو سخنرانی معنی ندارد چون هر کسی می تواند در چارچوب قانون با مجوز سخنرانی کند. در این بین اگر به نماینده مردم اجازه صحبت ندهیم پس چه کسی می خواهد حرف بزند؟ آن هم نه یک نماینده معمولی بلکه کسی که نائب رئیس مجلس است. این گونه اقدامات برای کشور و نظام هزینه ساز است.


عثمانی افزود: اگر این کارها از روی دلسوزی است که اثر عکس دارد ولی اگر از روی شیطنت است باید با آن برخورد شود.


این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئول امنیت شهر دادستان نیست. حفظ امنیت بر عهده شورای تأمین امنیت شهر است. این شورا که شورای تأمین آب نیست بلکه شورای تأمین امنیت است و این شورا است که تصمیم می گیرد و دادستان به عنوان یکی از آن محسوب می شود.


وی گفت: به نظر من وزیر در این میان مقصر نیست. او در نهایت می تواند یک مسئول مربوطه را عزل کند. اما به هرحال یک ماه خوراک تبلیغاتی شبکه های بیگانه با این کار تأمین شد به نظر من کج فهمی موضوعات است که این شرایط را به وجود می آورد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته