دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1395 - 15:13
قائم مقام مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی:

ایران ظرفیت بالایی در گردشگری سلامت دارد

قائم مقام مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی عنوان کرد: برگزاری نشست‌های تجاری در حوزه علمی و پزشکی موجب تقویت ظرفیت‌های گردشگری سلامت در کشور می‌شود.
کد خبر : 136552

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مهدی کریمی، قائم مقام مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: کشور ما ظرفیت‌های بسیار زیادی در زمینه گردشگری سلامت دارد که طی چند سال اخیر نتوانسته‌ایم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم این در حالی است که اگر ما در حوزه‌های گردشگری سلامت، تجهیزات پزشکی، علمی، آموزشی تحقیقات و فناوری نشست‌های تجاری برگزار کنیم می‌توانیم آینده خوبی را در این زمینه برای ایران ترسیم کنیم.


وی در ادامه با توجه به برگزاری دومین کنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی در حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی، افزود: مهم‌ترین هدف از برگزاری این کنگره تبدیل ایران به یک بازار مشترک کشورهای اسلامی در حوزه سلامت و گردشگری است. تعاملات فناوری، اقتصادی و تجاری از جمله مسائلی بود که در کنگره سال گذشته مورد توجه قرار گرفت و امسال نیز در این کنگره مباحث مربوط به سلامت دارو و تجهیزات پزشکی، علمی، آموزشی، تحقیقات و فناوری و همچنین نشست‌های تجاری سرمایه گذاری گنجانده شده است.


کریمی از رونمایی یک‌سری خدمات پزشکی در این کنگره خبر داد و یادآور شد: بحث گردشگری سلامت با محوریت بخش‌های خصوصی و تقویت این بخش‌ها برای جذب توریست درمانی موثر است که این کنگره درباره این موضوع اقداماتی را انجام می‌دهد.


بر اساس این گزارش، دومین کنگره بین المللی توسعه روابط اقتصادی در حوزه سلامت با محوریت کشورهای اسلامی 5 تا 7 اسفند در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته