دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1395 - 15:15

شورای همکاری خلیج‌فارس پنج‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهد

جلسه شورای همکاری خلیج‌فارس با هدف بررسی تحولات منطقه، روز پنج‌شنبه در منامه برگزار می‌شود.
کد خبر : 136512

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری الوئام، وزیران امور خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌(فارس) روز پنج‌شنبه صد و چهل و یکمین دوره نشست وزرایی خود را با هدف فراهم کردن زمینه‌های برگزاری سی و هفتمین کنفرانس سران عرب که قرار است در ماه دسامبر (دی) برگزار شود، در منامه برگزار می‌کنند.


خالد بن احمد آل‌خلیفه، وزیر امور خارجه بحرین ریاست این جلسه را برعهده دارد. این جلسه در حضور عبداللطیف بن زیانی، دبیرکل شورای همکاری خلیج‌فارس برگزار می‌شود.


خبرگزاری رسمی بحرین (بنا) به‌نقل از زیانی نوشت او قرار است به‌زودی رایزنی‌هایی درباره شیوه اجرای تصمیمات اتخاذ شده از سوی شورای عالی و شورای وزیران در راستای تحقق کامل همکاری‌های مشترک میان کشورهای عضو شورا انجام دهد.


در این جلسه وزیران امور خارجه شورای همکاری تحولات یمن در سطوح امنیتی، سیاسی و انسانی و همچنین تلاش‌های انجام شده در راستای دستیابی به راه‌حل سیاسی بحران را بررسی می‌کنند.


علاوه بر این، تحولات منطقه‌ای و جهانی ازجمله اوضاع امنیتی منطقه، بحران سوریه و لیبی و تلاش‌های بین‌المللی برای مقابله با تروریسم ازجمله مواردی است که در این جلسه درباره آن‌ها تبادل نظر می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته