دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1394 - 08:37
در دیدار دانشگاهیان واحد قم

فرمانده سپاه قم: دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی رشد کرده است

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی رشد کرده و خدمات فراوانی داشته است و باید هم‌شان انقلاب پیشرفت کند.
کد خبر : 13645

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در دیدار با دکتر محمد کسرایی و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم اظهار کرد: نهاد‌های انقلاب اسلامی باید با توان مضاعف فعالیت کنند که هم شان انقلاب اسلامی حرکت کرده و بر قله‌های فتح نانشده دست یابند.


مهدوی‌نژاد ادامه داد: اکنون اندیشه‌های امام راحل در منطقه و جهان در حال گسترش است و تربیت شدگان مکتب امام در کشور‌های منطقه و سایر مناطق بر پایه آزادی خواهی و اسلام گرایی به دنبال ایجاد تحول هستند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم هم در این دیدار گفت: نهاد‌های برآمده از انقلاب اسلامی حاصل خواسته‌های مردم و نقاط ضعف موجود در جامعه بود که مردم با انقلاب به دنبال آن آرمان‌ها بودند.


کسرایی ادامه داد: ارتقای سطح علمی و تحصیلی در آموزش عالی، کسب قدرت منطقه‌ای، تبدیل ایران به یک کشور مهم با توان واقعی و حرکت برای اجرای تعالیم اسلامی از خواسته‌های مردم در جریان انقلاب اسلامی بوده است.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی، سپاه، جهاد کشاورزی و ... از نهاد‌هایی بودند که بر این اساس تشکیل شدند.


کسرایی گفت: همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه‌های فرهنگی و علمی و ارتقای آنها از آرمان‌هایی است که انقلاب اسلامی در پی تحقق آن بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته