دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1395 - 13:33
سه خبر؛

ارائه مقاله دانشجوی سما اسلامشهر در کنفرانس بین‌المللی

مقاله رضا پورحضرت دانشجوی سما اسلامشهر در «کنفرانس بین‌المللی چشم‌اندازهای نو در مهندسی برق و کامپیوتر» پذیرفته شد.
کد خبر : 136442

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، 300 نفر از دانشجویان سراسر کشور در مقطع کاردانی تا دکتری در محورهای قدرت،‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات،‌ کنترل، معماری کامپیوتر، مخابرات،‌ هوش مصنوعی، الکترونیک و مهندسی نرم‌افزار در این کنفرانس مهم بین‌المللی پذیرفته شده بودند.


این دانشجوی محقق در رشته الکترونیک دانشکده سما اسلامشهر با معدل کل 19/54 مشغول به تحصیل است.


وی همچنین طرح پژوهشی پلاک الکترونیکی خودرو را برای ساماندهی طرح ترافیکی راهنمایی و رانندگی ارائه داده است.


افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای با برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت تخصصی در آموزشکده سما اسلامشهر


سما اسلامشهر به منظور استفاده از ظرفیت‌های خوب توسعه دانش و مهارت در آموزشکده و هم‌چنین افزایش درآمدهای غیر شهریه‌ای و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، تخصصی و کاربردی می ‌کند.


متقاضیان در این دوره آموزشی با آخرین متدها و تکنیک‌های روز آشنا و آماده ورود به بازار کار می‌شوند. در 8 ماه اخیر دوره های نرم افزار مالی هلو، تنظیم اظهار نامه مالیاتی، دوره حسابداری، نرم افزار ETABS، نرم افزار اتوکد،‌plc و 3DMAX، کارآموزی حسابداری،‌ برگزار شده است و در نیمسال تحصیلی جاری،‌ دوره های طراحی و کابل کشی شبکه های ساختاریافته، کتیای مقدماتی و دوره مالی با عنوان همکاران سیستم به عنوان‌های آموزشی اضافه شده‌اند و در محل این آموزشکده در حال برگزاری است.


با توجه به نیاز سنجی و بررسی‌های بعمل آمده، این دوره‌ها مورد توجه دانشجویان قرار گرفته است و دوره‌های آموزشی موفق در ترم‌های آینده نیز تکرار می‌شوند.


دومین مجلس تعزیه‌خوانی در محوطه مرکزی آموزشکده سما اسلامشهر اجرا شد


همزمان با ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) مراسم تعزیه خوانی از سوی گروه امیرالمومنین (ع) و با حضور تعزیه خوانان سریال شب دهم در محوطه مرکزی آموزشکده سما اسلامشهر، برگزار شد.


مراسم تعزیه‌خوانی همراه با اجرای زنده دمام‌زنی و به همت معاونت فرهنگی و بسیج دانشجویی آموزشکده سما اسلامشهر در این آموزشکده اجرا شد.


در این برنامه معنوی که با حضور استادان، دانشجویان و رئیس آموزشکده سما اسلامشهر تشکیل شده بود، روز عاشورا با موضوع شهادت حضرت علی اصغر (ع) و شهادت امام حسین (ع) از سوی تعزیه خوانان و هنرمندان سریال شب دهم به نمایش درآمد.


این مراسم که برای دومین بار در آموزشکده سما اسلامشهر برگزار شد، در یک فضای صمیمی و با استقبال بی نظیر دانشجویان، استادان و کارمندان مواجه شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته