دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1395 - 10:24

آغاز اردوی اسلالوم از 4 آذر و اضافه شدن 11 قایقران به اردوی آبهای آرام

در پایان مسابقات قهرمانی کشور، 11 قایقران به اردوی تیم ملی آبهای آرام دعوت شدند.
کد خبر : 136366

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام آقایان با حضور 20 قایقران در بخش کایاک و کانو در دریاچه آزادی در جریان است. پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور 11 قایقران برگزیده این مسابقات به اردو فراخوانده شدند.


این نفرات از 4 آذرماه به دیگر قایقرانان حاضر در اردو اضافه می شوند و تا 14 آذرماه به تمرینات خود ادامه می دهند.


ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی، انوش عباسی مربی کایاک و ایمان پورعزیز مربی کانوکانادایی کادر فنی تیم ملی در این اردو را تشکیل می دهند.


پوریا شریفی از تهران، محمد گلپیرا از گیلان و محمد ولدی اطهر از همدان در بخش کایاک و سروش رضویان، هومن کریمی و محمد نوری از تهران، مهرداد دانیالی از گیلان، علی الماسی از همدان، مهدی بحری پور و عباس بحری پور از آذربایجان شرقی و مهدی آغاسی از مازندران در بخش کانوکانادایی نفرات برگزیده مسابقات قهرمانی کشور هستند که به اردو فراخوانده شدند.


* آغاز اردوی اسلالوم از 4 آذر


اولین دوره اردوی تدارکاتی تیم ملی اسلالوم مردان رده سنی بزرگسالان به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا 2017 از 4 آذرماه در دریاچه آزادی و رودخانه کرج آغاز می شود. این مرحله از اردو تا 15 آذرماه ادامه پیدا خواهد کرد.


مسعود خدایاری سرمربی تیم ملی اسلالوم مردان هدایت قایقرانان را در این مرحله از اردو بر عهده خواهد داشت.


مرتضی کیان منش از خوزستان، آشو احمدی از کردستان، امیرمحمد فتاح پور از کرمانشاه، مهدی کریمی و مهدی نظری از گیلان و محمد محمودی از مازندران نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته