دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1395 - 09:48

حملات هوایی ترکیه به شمال‌شرقی الباب/ 17 غیرنظامی کشته و زخمی شدند

جنگنده های ترکیه با مشارکت پهپادهای آمریکا شهرک شیخ ناصر واقع در استان حلب را بمباران کردند که در جریان آن 7 غیر نظامی کشته و 10 نفر دیگر زخمی شدند.
کد خبر : 136334

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از فارس، جنگنده‌های ترکیه مناطقی را در شهرک شیخ ناصر واقع در شمال شرق شهر الباب استان حلب بمباران کردند.


خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش کرد: «در جریان این حملات که پهپادهای آمریکا نیز مشارکت داشتند، منازل غیر نظامیان در شیخ ناصر بمباران شد که به‌دنبال آن 7 غیرنظامی کشته و 10 نفر دیگر زخمی شدند.


جنگنده‌های ترکیه در اواسط ماه گذشته میلادی روستاها و شهرک‌های حساجک، وردیه، حسیه، غول سروج، سد الشهباء، احرص و أم حوش واقع در حومه شمالی حلب را هدف قرار دادند که در جریان آن بیش از 150 غیر نظامی جان خود را از دست دادند.


در همین راستا، جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا در جریان حمله به روستای صالحیه واقع در حومه شمالی رقه بیش از 10 غیر نظامی سوری را کشتند.


منابع محلی درباره جزئیات این کشتار اعلام کردند که جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش کارگاه ریسندگی در روستای صالحیه را هدف قرار دادند که به‌دنبال آن 3 کارگر و 7 نفر از اهالی روستا کشته شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته